خبرنگاران افسران و پیشتازان جبهه جهاد تبیین هستند
خبرنگاران افسران و پیشتازان جبهه جهاد تبیین هستند
 معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خبرنگاران به عنوان افسران جبهه جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب یاد کرد و نقش محوری اصحاب رسانه در تحقق این مهم را انکارناپذیر خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سرهنگ مهدی حیدری روز چهارشنبه در جریان بازدید از دفتر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مداحان افزود: طی چهار دهه و اندی از عمر گرانمایه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اقدامات زیرساختی موثر و پرشماری در همه نقاط کشور از جمله این استان کم برخوردار انجام گرفته که به هیچ وجه قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست .

خبرنگاران افسران و پیشتازان جبهه جهاد تبیین هستند

وی از رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا برای آگاهی یافتن قاطبه مردم بخصوص نوجوانان و جوانان از خدمات رسانی انجام گرفته طی دهه های گذشته از عمر انقلاب ضمن مطالبه گری از مدیران به بیان اقدامات و فعالیت های برجسته نظام در دستگاههای اجرایی و نهادها بپردازند و روشنگری لازم را داشته باشند.

به گفته سرهنگ حیدری از آنجا که مردم مسائل و رویدادهای جامعه را از دریچه رسانه می نگرند هرچه فعالان رسانه ای ما به بیان اقدامات و فعالیتهای خوب نظام جمهوری اسلامی بپردازند به همان نسبت آگاهی نسل جوان نسبت به خدمات انجام گرفته بیشتر و توطئه های دشمن در خصوص اغفال جوانان بی اثر تر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و انتشارات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار به نقش بی بدیل رسانه ها در فرایند اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به بدنه جامعه و مردم اشاره کرد و از رسانه ها خواست تا در این راستا بر نقش آفرینی خود بیافزایند.

سروان سید یاسر عباسی از ظرفیت بالای رسانه ای در استان یاد کرد و اظهار کرد: قطعا همکاری جدی تر مدیران و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی به روند اطلاع رسانی از فعالیتهای نظام شتاب بیشتری داده خواهد شد.

خبرنگاران افسران و پیشتازان جبهه جهاد تبیین هستند

بهنام احمدی رییس ایرنا کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از رویکرد رسانه ای مجموعه سپاه فتح استان اظهار کرد: برای تقویت فعالیت رسانه ای و استفاده موثرتر از ظرفیت بالای رسانه های استان، می طلبد که متولیان امر به پیوست رسانه ای برنامه های کاری خود توجه جدی تری داشته باشند تا شاهد تولید محتواهای موثرتری از سوی رسانه ها در حوزه فعالیتهای زیرساختی انجام گرفته باشیم.

انتهای پیام/م:آ