حکایت عمق محرومیت و اعتباراتی که برگشت می‌خورد/ مدیری که نمی‌تواند کار کند کنار برود
حکایت عمق محرومیت و اعتباراتی که برگشت می‌خورد/ مدیری که نمی‌تواند کار کند کنار برود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید یک ریال از اعتبارات مناطق محروم این استان برگشت بخورد.

به گزارش خبر دیشموک،    نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده برگزار شد.

در این نشست اعلام شد به راهداری استان ۸۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده اما هنوز بخش زیادی از این پول جذب نشده که مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمبود و ضعف نیروها را علت عدم جذب اعتبارات دانست‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به صحبت‌های مدیرکل راهداری گفت: مدیران اعتبارات را جذب کنند اینکه کارمند نداریم یا کارمند ضعیف هستند توجیه مناسبی نیست هر برخوردی می‌خواهید سر کارمند ضعیف بیاورید اما نباید پول مناطق محروم برگشت بخورد آنوقت چطوری می‌خواهید جواب مردم را بدهید.

سید علی احمدزاده بیان کرد: دولت پول داده که در استان تغییر ایجاد کنیم کاری ندارم در ادارات چه خبر است شما مدیران انتخاب شدید که جهادی خدمت کنید اگر می‌توانید که بسم الله انجام دهید اگر نه بروید کنار تا فرد لایقی جایگزین شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت اسف‌بار مناطق محروم استان گفت: در جلاله مردم به وسیله جره جابه‌جا می‌شوند یک زن باردار را می‌خواستند به وسیله این دستگاه از رودخانه عبور و به بیمارستان منتقل کنند اما دستگاه‌ها بین راه می‌ماند و بچه این زن سقط می‌شود ما با این وضع روبه‌رو هستیم آنوقت دست روی دست گذاشته‌اید تا اعتبارات برگشت بخورد.

وی با بیان اینکه خودم با آن دستگاه از روی رودخانه عبور کردم، گفت: عمق آب ۱۵ متر است و در فصل زمستان ۴ متر اضافه می‌شود هر مردی هم با این دستگاه از این مسیر رد شود از ترس جان به لب می‌شود چه برسد به یک زن باردار.

وی بیان کرد: شما مدیران دولت جهادی هستید پس پای کار باشید و بهانه نیاورید، آموزش و پرورش لیست داده که بیش از ۳۰۰ مدرسه سرویس بهداشتی ندارد بعد اجازه دهیم پول برگشت بخورد!

وی بیان کرد: هیچ بهانه‌ای از هیچ مدیری قابل قبول نیست اگر مشکلی دارید حل کنید و اجازه برگشت پول را ندهید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیکی به پایان سال مالی گفت: مدیران همه تلاش خود را برای جذب اعتبارات انجام دهند، مبادا یک ریال از اعتبارات برگشت بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه مدیران بتوانند در یک ماه اخیر تلاش خود را برای جذب اعتبارات کنند هرگونه بازدید از حوزه زیرساختی فقط در روزهای تعطیل خواهد بود و جلسات زمان‌بر در غیر ساعات اداری و بعدازظهر برگزار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هرگونه همراهی نمایندگان توسط مدیران جزء در موارد ضروری متوقف شود تا مدیران در فرصت یک ماه اعتبار جذب کنند، ضمن اینکه در صورت ضرورت همراهی نمایندگان، مورد را با معاون امور عمرانی هماهنگ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهردار گچساران و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: دو ساختمان متروپل در گچساران وجود دارد یکی شهرداری و دیگری بیمارستان شهید رجایی که خطر ریزش این دو مکان جدی است لذا سریع اقدام شود.

احمدزاده در بخش پایانی سخنان خود از ساخت ۵ نیروگاه برق در استان خبر داد و گفت: با احداث این نیروگاه‌ها مشکل برق استان ریشه‌ای حل خواهد شد.

انتهای پیام/