حملات هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شد+فيلم
حملات هوایی رژیم صهیونیستی آغاز شد+فيلم
تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق و طرطوس است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، رسانه‌های عربی بامداد شنبه ز شنیده شدن صدای انفجار شدید در آسمان دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

 

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) لحظاتی بعد گزارش داد که  پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با اهداف متخاصم در آسمان دمشق است.

 

برخی رسانه‌ها می‌گویند چندین موشک شلیک شده به سمت دمشق، در حومه آن فرود آمده است.

 

خبرگزاری سانا در ادامه نوشت: «پدافند هوایی ارتش چند فروند از موشک‌های متخاصم را در آسمان حومه جنوبی دمشق ساقط کرد».

همزمان برخی منابع غربی نیز خبر دادند سامانه‌های پدافند موشکی در شهر بندری طرطوس نیز برای مقابله با اهداف متخاصم، فعال شده‌اند.

 

 

 

 

 

برخی منابع عربی گزارش دادند: «در حال حاضر حملات هوایی بسیار گسترده‌ای در مناطق مختلف سوریه انجام می‌شود و نیروهای ضدهوایی سوریه در حال رهگیری موشک‌های مهاجم بر فراز دمشق و منطقه طرطوس هستند».

 

این منابع با بیان اینکه صدای انفجارهای بسیار قوی در جنوب طرطوس (صافیتا و الدریکیش)، مصیاف و حومه حمص شنیده می‌شود، نوشتند: «انفجارهای جدید در حومه شهر طرطوس ادامه دارد و سامانه‌های پدافند هوایی در حال پاسخگویی هستند».

 

در ادامه این گزارش‌ها آمده است: «تجاوزات صهیونیست‌ها گسترده است و پدافند هوایی سوریه در حال مقابله و انهدام چندین موشک در جنوب دمشق، حومه طرطوس و منطقه مرکزی است».

 

یک خبرنگار صهیونیست نیز اذعان کرد که جنگنده‌های رژیم موقت اسرائیل در حال هدف قرار دادن نقاط مختلفی در سوریه هستند.

این خبرنگار نوشت: «اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حمله اسرائیل، کاروانی از کامیون‌های اسلحه و مهمات را که وارد فرودگاه بین‌المللی دمشق شده و به سمت انبارهای الکسوه و جمرایا در حرکت بودند، هدف قرار داده است. اصابت موشک‌های اسرائیلی به اهداف، خود باعث انفجارهای مهیبی شد که از مرز لبنان و کل پایتخت دمشق شنیده شد».

 

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ