حضور پرشور  مردم در انتخابات تاثیر زیادی در توانمندی و تقویت دولت آینده دارد
حضور پرشور  مردم در انتخابات تاثیر زیادی در توانمندی و تقویت دولت آینده دارد
امام جمعه گچساران گفت: ملت بزگ ایران اسلامی بازهم با مشارکت حداکثری در امر انتخابات مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلیمن  سید امین الله حجازی  در خطبه های نماز باشکوه عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: امروز روز بسیار با عظمت و بزرگی است چرا که روزه داران بعد از یک ماه روزداری،  دعوت شده اند که از طرف خداوند متعال پاداش  یک ماه بندگی را بگیرند.

وی با بیان اینکه امسال هم ماه رمضان به پایان رسید، افزود: شایسته است که قدر روزه و روزه داری را بدانیم و دعا کنیم که خداوند به روزه دارانش بهترینپاداش را هم عنایت فرمایند.

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان شاهد تداوم کمک‌های مومنانه بوده‌ایم، ادامه داد: در این ماه  جلوه های ارزشمندی از همدلی و مواسات را در این شهرستان به عینه شاهد بودیم.

 حجازی تصریح کرد: در این ایام ویروس کرونا که شرایط سختی را برای جامعه به وجود آورده است خداوند را قسم می دهیم که همه مسلمین و انسان های عالم را از شر این ویروس منحوس نجات دهند.

وی در ادامه  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: رهبری می‌فرماید که از مسائل برون و دورن کشور اطلاع کامل دارندو مرتبا تاکید به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را دارند چرا که دشمن به روش های مختلف مترصد فرصت و زمان است یعنی اینکه دقت می کند کجا و چگونه به مملکت ضربه بزند.

 حجازی بیان کرد: دشمن تلاش بسیاری می کند که مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند تا بتواند به نوعی یاوه سرایی کند که ملت ایران از این نظام و انقلاب عقب گرد کرده اند که به کوری چشم دشمنان، ملت بزگ ایران اسلامی بازهم با مشارکت حداکثری در امر انتخابات مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهند زد.

امام جمعه گچساران افزود: هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشورمان داریم اما مردم در ۲۸خرداد ماه با شکوه هرچه تمام تر در انتخابات شرکت خواهند کرد چرا که می خواهند در سرنوشت خود و انقلاب شان سهیم باشند.

 حجازی در ادامه  عنوان کرد: حضور پرشور  مردم در انتخابات تاثیر زیادی در توانمندی و تقویت دولت آینده دارد و  امنیت ،سربلندی،اقتدار و عزت را برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد و هرچه باشکوه تر باشد دشمن هم زبون تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها هم شاهد هستیم که “ملت فلسطن” مقاومت جانانه ای را در تقابل با رژیم کودک کش اسرائیل انجام می دهند در حالی که سران رژیم صهیونیستی از ترس جلسات شان را در پناهگاه های زیرزمینی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/