حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ بود
حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ بود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از سردار اشتری و ناجا درخواست‌هایی داشت.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و خیر مقدم به فرماندهی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در روزهای سخت کرونایی و همچنین در انتخابات اقدامات ارزشمندی را انجام داد و موجب شد که انتخاباتی افتخارآفرین در کشور برگزار شود و کمترین ناامنی و مشکلات را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت و فشارهای اقتصادی و روحی روانی که رسانه های دشمن علیه مردم راه انداخته بودند و تلاش معاندین نظام حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ بود.

وی ادامه داد: یکی از ارکانی که مسئولیت امنیت و نظم انتخابات را بر عهده گرفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود که در همه صحنه‌ها شبانه روزی زحمت کشیدند و مردم هم در کنار آنها قرار داشتند آرامش و امنیت را برای مردم رقم زنند و اکنون مردم به نیروی انتظامی و فرزندان خود با لباس پلیس اعتماد دارند.

وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی در میدان بود و عملکرد بسیار خوبی داشتند در این استان شرایط ویژه‌ای مثل شرایط قومی و قبیله ای حاکم است که گاهی درگیری‌های شکل می‌گیرد.

نماینده رهبری در استان افزود: آن که همیشه در میدان حاضر بوده نیروی انتظامی است هر چند درگیری‌هایی هم شکل گرفت که نیروی انتظامی با درایت شعله‌ها را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن توفیقی است و امروزه اگر کسی خدمت کند پایه‌های اسلام را تقویت کرده که اجر عظیمی دارد.

حسینی با تشکر از حضور فرمانده نیروی انتظامی در استان گفت: این حضور مایه خیر و برکت است امیدواریم که امکانات و تجهیزات به استان گسیل داده شود همچنین انتظار افزایش تعداد پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را در مناطق محروم و دور افتاده استان داریم و باید در این زمینه دستور ویژه‌ای داده شود.