حضور سرزده یک مدیر شهرستانی در دیشموک و تقدیر از مدیریت خوب بخش در جهت مقابله با کرونا/رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی دیشموک خیلی خوب بود/ قدردانی ویژه بخشدار از مردم دیشموک+تصاویر
حضور سرزده یک مدیر شهرستانی در دیشموک و تقدیر از مدیریت خوب بخش در جهت مقابله با کرونا/رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی دیشموک خیلی خوب بود/ قدردانی ویژه بخشدار از مردم دیشموک+تصاویر
حضور سرزده یک مدیر شهرستانی در دیشموک تا رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی دیشموک و قدردانی ویژه امام جمعه و بخشدار از مردم دیشموک، بخشی از اتفاقات امروز 13 فروردین دیشموک است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در بازدید از دیشموک ضمن ابراز رضایت از ایستگاهای کنترل ورودی و تعطیلی بازار و پای کار بودن نیروهای بهداشت و همکاری مردم، از روند مدیریت بخش توسط بخشدار و همه مسوولان متولی تقدیر ویژه کرد.

دکتر محمدطاهر طیب زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه امروز بصورت سرزده در دیشموک حضور یافته و ضمن بازدید از وضعیت مرکز بهداشت و درمان دیشموک اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در دیشموک بسیار خوب رعایت شده است.

وی افزود: در این بازدید سرزده هدفمان این بود وضعیت حضور و همکاری نیروهای بهداشت را رصد کنیم که الحمدالله علیرغم یک روز تعطیل؛ همه نیروها حضور و بهورزها در ایستگاهای ورودی و خروجی بوده و کار کنترل و تب سنجی انجام دادند.

طیب زادگان با ابراز رضایت از رعایت طرح توسط بازاریان، اذعان کرد: در سطح شهر گشت زده و کل بازار تعطیل بود که نشان از همکاری ویژه بازاریان است.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در پاسخ سوال خبرنگار مبنی بر رضایت یا عدم رضایت از وضعیت کارکنان بهداشت، گفت: بصورت کاملا سرزده سفر کرده و نیروها پای کار بودند.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک هم ضمن قدردانی از همکاری مردم دیشموک، گفت: امروز مردم دیشموک بسیار خوب رعایت کرده و با هدف شکست کرونا و حفظ سلامتی خود مردم بوده و انتظار است در مدت باقی مانده ی مصوب شده همکاری خویش را بیش از پیش داشته باشند.

بخشدار دیشموک تصریح کرد: صمیمانه قدردان همکاری مردم بافرهنگ دیشموک هستیم.

حبیبی از همه مسوولان و مردم هم تقدیر ویژه کرد و گفت: همه ی مردم و مسوولان در این راستا همکاری کرده که الحق و الانصاف قابل تقدیر است.

بخشدار دیشموک در جهت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، تلاش مردم بصورت ویژه، امام جمعه محترم، بسیج و نیروی انتظامی، مدافعان سلامت بهداشت و درمان، دهیاران، بهورزان، شوراهای شهر و روستا، اعضای شورای اداری، اصحاب رسانه، روحانیون،فرهنگیان و جوانان، بازاریان و تمام قشرهای فهیم که در این راستا گام برداشته را شایسته تقدیر دانسته است.