حدود۵۸۰۰ دانش آموز در ۱۰۹ مدرسه  در دیشموک سال تحصیلی را آغاز می کنند
حدود۵۸۰۰ دانش آموز در ۱۰۹ مدرسه  در دیشموک سال تحصیلی را آغاز می کنند
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک گفت: در منطقه دیشموک حدود۵۸۰۰ دانش آموز در ۱۰۹ مدرسه و در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم و کار و دانش مشغول به تحصیل می شوند.
به گزارش خبر دیشموک ،  جهانگیر اژدر گفت: آموزش و پرورش منطقه دیشموک آمادگی های لازم برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری در مهرماه ۱۴۰۱ را دارا می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک درباره آمادگی مدارس برای پذیرش حضوری دانش‌آموزان گفت: تمهید مقدمات لازم انجام شده است تا در فضایی بسیار خوب شاهد رشد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای مهارت‌های آنها به‌ویژه در حوزه آموزشی باشیم.

اژدر افزود :ساماندهی مقطع ابتدایی به صورت انلاین و مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم نظری  و کار و دانش و نیروهای حوزه پرورشی و مشاوره به صورت حضوری انجام شد و در منطقه دیشموک حدود۵۸۰۰ دانش آموز در ۱۰۹ مدرسه و در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم و کار و دانش مشغول به تحصیل می شوند.

اژدر در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه ۹ مدرسه نوساز روستایی جایگزین کانکس در منطقه وجود دارد که از ابتدای سال تحصیلی جدید مورد بهره برداری قرار میگیرند. انتظار است که اداره نوسازی، مدارس فوق را قبل از شروع سال تحصیلی اماده و تجهیز نماید.

سه مدرسه روستایی در سیل اخیر دچار خسارت شدند و دیوار حیات انها تخریب گردید و براثر رانش زمین ،گل و لای و سنگریزه وارد محوطه مدارس گردید که از همه نهادها درخواست میشود جهت برطرف کردن مشکل با اموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته باشند،البته در این زمینه مکاتباتی با مسئولین انجام گردید.

انتهای پیام/