حجت الاسلام موحد: استعدادهای هندبال شهرستان بی‌نظیر هستند+عکس
حجت الاسلام موحد: استعدادهای هندبال شهرستان بی‌نظیر هستند+عکس
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خطاب به ملی‌پوشان هندبال حوزه انتخابیه گفت: افتخار می کنم به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می‌کنم و شما را چهره‌های ماندگار ورزش استان و حوزه انتخابیه می دانم.

به گزارش خبر دیشموک،  سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر پاکدل ریاست فدراسیون هندبال از تیم ملی نوجوانان کشورمان در فرودگاه امام خمینی(ره) استقبال کرد.

موحد در جمع ملی پوشان دهدشتی گفت: قطعا بر خود وظیفه می‌دانیم هر جا که لازم باشد برای ارتقای شما و برای این که این افتخار آفرینی‌ها برای ملت ایران تداوم داشته باشد کوتاهی نکنیم و گام برداریم و این را جز تکالیف خودمان می‌دانیم.

نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: افتخار می‌کنم به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می‌کنم و شما را چهره‌های ماندگار ورزش استان و حوزه انتخابیه می‌دانم.

وی تصریح کرد: استعدادهای هندبال شهرستان بی‌نظیر هستند و امیدوارم این موفقیت‌ها در کنار کسب علم نیز ادامه‌دار باشد.

 موحد با اشاره نائب قهرمانی تیم ملی و صعود مقتدرانه به جام جهانی پس از ۱۶ سال گفت: این مهم با تلاش و کوشش همه بازیکنان و اعضای تیم تحقق یافته است.

به گزارش خبر دیشموک، نهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور بحرین برگزار شد و تیم ملی ایران موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

انتهای پیام/