جنایت در فلسطین در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می‌گیرد
جنایت در فلسطین در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می‌گیرد
حسینی خاطرنشان کرد: موازنه قوا به نفع جبهه مقاومت شکل گرفته اگر دیروز مقاومت با سنگ می جنگید امروز با موشک تل‌آویو را مورد هدف قرار می‌دهد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان این که اگر به دستورات خدا عمل کنیم به خیر عظیم می‌رسیم اظهار کرد: در غیر از این مثل خیلی‌ها در جهنم و دوزخ خواهیم سوخت و با رعایت دستو ات شرع مقدس هرگز دچار دوزخ نمی‌شویم.

وی گفت: پیامیر می‌فرماید هر کسی سه چیز در او نباشد از من نیست و بنده خدا هم نیست انسان مومن صبور و شکیباست در مقابل تندی و پرخاش دیگران صبر می‌کند، خوش اخلاق با فرزند و همسر و دیگران است زیرا خوش اخلاقی رمز خوب زیستن است و دست آخر تقوا دارد تا معصیت نکند.

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه دوم نماز عید سعید فطر گفت: انتخابات یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی است که مردم برای مدیریت‌های خرد و کلان با رای خود نظر می‌دهند.

وی افزود: در شوراهای شهر و روستا، انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری مردم صاحب رای هستند و راز مقاومت انقلاب در صحنه بودن مردم و تصمیم‌گیری مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: برخی‌ها احساس مسوولیت می کنند و به عنوان نامزد حضور پیدا می کنند که باید شرایط لازم را داشته باشند هر کسی نمی‌تواند رییس جمهور و نماینده مجلس باشد و مراجع ذی صلاح آن‌ها را تایید صلاحیت می‌کنند.

وی گفت: اگر مراجع ذی‌صلاح تصمیم به رد اشخاص گرفتند باید تابع باشیم اما مهم‌تر از همه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است که دشمن سعی بر حضور کمرنگ مردم را دارد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: هر چند کرونا وضعیت را سخت کرده اما باید با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشمن ار مایوس کنیم بهای سنگینی داده‌ایم که این انقلاب به پیروزی رسید و امروز زن و مرد موظفیم که از این دستاورد حفاظت کنیم.

وی در ادامه خطبه دوم نماز عید سعید فطر به شهادت فجیع ۸۵ دانش‌آموز دختر افغانی توسط جنایتکاران عالم و ۲۰۰ دختر زخمی شده در این حادثه اشاره کرد و گفت: این جنایت هولناک را محکوم می‌کنیم معلوم است که ریشه آن در وهابیت و در امریکا و رژیم صهیونیستی است.

حسینی گفت: جنایت در فلسطین در سایه سکوت مجامع بین المللی صورت می‌گیرد و دلیل فجایع رژیم‌های خائن عربی است که روابط عادی با اسراییل ایجاد می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: موازنه قوا به نفع جبهه مقاومت شکل گرفته اگر دیروز مقاومت با سنگ می جنگید امروز با موشک تل‌آویو را مورد هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/