جاده‌های روستایی دیشموک بهسازی می‌شود
جاده‌های روستایی دیشموک بهسازی می‌شود
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: همه جاده‌های 500 متر تا یک کیلومتری روستاهای دیشموک در قالب یک پکیج بهسازی خواهد شد.

عدل هاشمی‌پور در بازدید از روستاهای بخش دیشموک اظهار داشت: بهسازی جاده‌های روستایی ۵۰۰ متر تا یک کیلومتری این بخش در قالب یک پکیج به مناقصه می‌رود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: راه ارتباطی دغدغه اصلی مردم این بخش است که ضرورت دارد با همکاری راه و شهرسازی و در صورت نیاز حمایت وزارت نفت این مشکل برای همیشه برطرف شود.

هاشمی‌پور بیان داشت: جاده‌های مورخانی، بناری، موردراز، دلی احمد، شرنگ شرنگ و دیگر جاده‌های ۵۰۰ متر تا یک کیلومتر بهسازی و آسفالت خواهد شد.

وی از آبرسانی به دیگر مطالبه مردمی نام برد و گفت: قرار است آب و فاضلاب محلی برای تأمین آب مورخانی و روستاهای پایین دست مشخص کند تا کار آبرسانی صورت گیرد.

هاشمی‌پور تصریح کرد: با رایزنی خیرین ۶۰ میلیون تومان به ساخت مسجد در سه روستا کمک خواهد شد.

وی در خصوص جاده اصلی دیشموک به چاروسا گفت: این مسیر و چاروسا به جاده پاتاوه-دهدشت باید ملی شود تا بتوانیم از اعتبارات مرکز استفاده کنیم.

هاشمی‌پور افزود: همراه با چهار بانده کردن دهدشت به بهبهان این جاده نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث پل تنگ چویل گفت: سال گذشته با همکاری نماینده مردم باغملک مکاتبه مشترک با وزیر نفت داشتیم و با اختصاص ۶ میلیارد تومان موافقت کردند که از آقای زنگنه تشکر می‌کنم.

وی گفت:فراز و نشیب‌هایی برای آغاز پروژه طی شد مناقصه پروژه به تأخیر افتاد و با کلنگ‌زنی قرار است طی هشت ماه دغدغه مردم برای احداث پل و اتصال به خوزستان برطرف شود.

انتهای پیام/