تکمیل زیرساخت های شبکه آبرسانی در روستاهای خوزستان
تکمیل زیرساخت های شبکه آبرسانی در روستاهای خوزستان
تکمیل زیرساخت شبکه آبرسانی نزدیک به ۸۰ روستای خوزستان در حال انجام میباشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در برنامه گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان گفت: با تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه طرح آبرسانی غدیر در حال انجام میباشد که تاکنون ۴۵ درصد آن انجام شده است.

 

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: هم اکنون اجرای شبکه آبرسانی ۸۰ روستای دچار تنش آبی استان به همت سپاه در حال تکمیل شدن است .

 

وی ادامه داد: همچنین ۹۱ کیلومتر لوله گذاری فرعی در روستا‌های تنش آبی که بخش عمده آن در شهرستان‌های دشت آزادگان، هویزه، حمیدیه ، ایذه شادگان و اهواز می‌باشد در حال انجام می‌باشد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان بیان کرد: بخش عمده این شبکه های آبرسانی به طرح آبرسانی غدیر متصل خواهد شد.

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار شاهوارپور با اشاره به سفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوزستان گفت: در این سفر سردار سرلشکر پاسدار سلامی از مناطق دچار تنش آبی همچون هویزه، تالاب هورالعظیم، شهر رفیع و اجرای طرح آبرسانی به منطقه جفیر هویزه و دهستان جهاد حمیدیه بازدید و ضمن گفتگو با مردم و عشایر غیور و آشنایی با مشکلات بر تسریع و تکمیل روند طرح آبرسانی تاکید کرد.

وی افزود: روزانه ۱۰۰ تانکر آب توسط سپاه به مناطق دچار تنش آبی استان ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات خشکسالی و تنش آبی در خوزستان ادامه داد: برای حل مشکل تنش آبی در بیش از ۷۰۰ روستای استان توسط سپاه آمادگی وجود دارد.