توطئه‌ای در پشت تهیه و توزیع لباس‌های جلف زنانه
توطئه‌ای در پشت تهیه و توزیع لباس‌های جلف زنانه
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج گفت: این لباسها در شان زن مسلمان و شیعه نیست لباس‌های جلف که به صورت ارزان و فراوان در مسیر زنان قرار می‌گیرند تا بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی عفتی زنان و دختران ما را فراهم کنند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۸ مرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: حیات دنیا و زندگی پر زرق و برق دنیا نباید انسان را فریب دهد چرا که خیلی‌ها را به ورطه نابودی و هلاکت کشانده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج گفت: همانگونه که شیطان به دنبال دشمنی با انسان است اما متاسفانه انسان با شیطان گاه رابطه دوستانه برقرار می‌کند در حالی که باید در همه حال با شیطان دشمنی کرد تا گمراه نشویم.

خطیب جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و با گرامیداشت روز خانواده گفت: خانواده اجتماعی ارزشمند است بالندگی جامعه از کانون خانواده شروع می‌شود و رشد اجتماعی فرهنگی موجب سعادت انسان خواهد شد.

امام جمعه یاسوج گفت: فرزندآوری و فرزندداری مقدس بوده و تربیت یک دختر و پسر مسلمان و مومن بیش از هر چیز ارزش دارد و اگر در مقابل فرزند کافر و بی‌دین تربیت کنیم بدترین نوع خسارت بوده و سرمایه سوخته به شمار می‌رود.

این استاد حوزه های علمیه یادآور شد: یک انسان مثل حضرت امام و مقام معظم رهبری می‌تواند دنیایی را متحول کند شخصیت‌های بزرگ معنوی مثل مراجع تقلید در خانواده تربیت شدند و هر کدام از آنها یک جهان ارزش دارند و در مقابل هیتلر ها و صدام ها و بوش ها و ترامپ‌ها هستند که جز آدم‌کشی و قتل و غارت چیزی عاید جهانیان نکرده‌اند زیرا در خانواده تربیت نشده بودند.

وی در ادامه به نقش پدر و مادر در خانواده اشاره کرد و گفت: بهترین مردان کسانی هستند که به خانواده اهانت نمی‌کنند دلسوزی برای خانواده کرده و به خانواده خود ظلم نمی‌کنند.

حسینی گفت: بارها شنیده ایم برخی خانواده ها با رشد دینی فرزندان خود مخالفت می‌کنند در واقع این والدین جاده ورود به دوزخ را برای فرزندان خود فراهم کرده‌اند که البته فردای قیامت فرزندان شاکی این والدین می‌شوند.

حسینی یادآور شد: وقتی دختر را با پوشش نامناسب و ولنگار رها می کنیم دچار فحشا و فساد می شود و سرانجام این فرزند هم در دنیا و هم در آخرت به ناکجا آباد و منتهی به نیستی و نابودی است.

خطیب جمعه یاسوج در ادامه همین مبحث به تولید لباس‌های نامناسب برای زنان و دختران اشاره کرد و گفت: این لباسها در شان زن مسلمان و شیعه نیست لباس‌های جلف که به صورت ارزان و فراوان در مسیر زنان قرار می‌گیرند تا بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی عفتی زنان و دختران ما را فراهم کنند.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان در این زمینه گفت: مسئولان باید متوجه باشند و اجازه تولید و توزیع چنین لباس‌هایی که در شان زن مسلمان ایرانی نیست را ندهند در حالی که لباس های مناسب زنان کمیاب و بسیار گران است که خود نشان دهنده توطئه‌ای برای گمراه کردن زن و دختر مسلمان است.

انتهای پیام/