توصیه وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرزبندی‌های چپ و راست را بشکنید
توصیه وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد؛ مرزبندی‌های چپ و راست را بشکنید
وزیر کشور به جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرزبندی‌های چپ و راست را بشکنید.
وزیر کشور گفت: مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد وحیدی عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل این استان به دست جوانان حل می‌شود چرا که جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای ندارند و نباید هم داشته باشند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند، افزود: اگر اینگونه باشد راحت‌تر می‌توانید مسائل و مشکلات را حل کنید. در مسائل کوچک نمانید و افق‌های بزرگی داشته باشید.

وی بیان کرد: از شما جوانان خواهش می‌کنم با هم باشید و گروه به گروه نشوید البته چارچوب نظام، انقلاب و رهبری را داشته باشید که شرط قطعی پیروزی هم همین است.

وحیدی به چپ و راست بودن جناح‌ها اشاره و عنوان کرد: کسانی که این بحث را مطرح کردند رسومات مارکسیستی داشتند لذا  توصیه می‌کنم جوانان مرزبندی‌های دروغین چپ و راست را بشکنند.

وی با تاکید مجدد بر با هم بودن جوانان گفت: این یکی بودن معجزه می‌کند  مثل رزمنده‌هایی دوران دفاع مقدس که با هم بودن معجزه‌های بزرگی ایجاد کرد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌شود البته نباید فقط منتظر بمانیم که همه چیز را دولت حل کند.

وی با اشاره به اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراه جوانان باشد و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند، گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که حل مشکلات به تنهایی از دست دولت برنمی‌آید و نیازمند همکاری همه است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مرجعیت جدیدی در استان ایجاد کنند، گفت: چرا باید در استان مفهوم خون‌بست وجود دارد این ظلم در حق بانوان باید حذف شود.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/