توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد/حسینی: برخی بزرگنمایی‌ها به صلاح نیست
توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد/حسینی: برخی بزرگنمایی‌ها به صلاح نیست
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران استان توصیه‌هایی کرد

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران استان توصیه‌هایی کرد آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگاران این رسانه با اشاره به رسالتی که خبرنگاران بر عهده دارند از نقش خبرنگار به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان سخن به میان آورد و گفت: خبرنگار با رساندن حرف دل مردم به مسئولان و پی‌گیری و به نتیجه رساندن مشکلات آن‌ها خادم مردم می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان به مسیر انحرافی و خبرهای انحرافی در حوزه خبر و رسانه اشاره کرد و گفت: با چنین رویکردی قطعا هم به رسانه هم به مردم و مسئولان در راه خدمت ضربه وارد می شود.

این استاد حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اهالی رسانه گفت: مردم ما استقلال و عزت و حریت را انتخاب کردند و در برابر دشمنان غداره کش ایستادند و در جنگ سخت ۸ ساله مقاومت کردند و در همه حال پای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر دری برای مقابله با جمهوری اسلامی وارد شده از دشمنی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی یاد کرد و گفت: اهالی رسانه باید با دشمن شناسی نقش مهم خود را در برابر جنگ دشمن انجام دهند.

امام جمعه یاسوج به عملیات روانی دشمن اشاره کرد و گفت: بسیاری از خبرنگاران در راستای منافع ملت و کشور قلم می‌زنند و فعالیت می کنند اما خبرنگارانی هم بوده‌اند که مقابل ملت قرار گرفته و مسیر انحرافی را پیش گرفته‌اند.

وی با اشاره به نقشی که رسانه‌ها در توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد دارند یادآور شد: باید خبرنگاران به این رسالت آگاه باشند و برای کمک به توسعه استان علاوه بر نقد منصفانه و پوشش اخبار و گزارش‌ها و تحلیل‌های صحیح کارهای خوب و اقدامات صورت گرفته را نیز مد نظر قرار دهند.

امام جمعه یاسوج با انتقاد از این که برخی خبرنگاران نقاط ضعف داخل ولو کوچکترین مشکل را که نیاز به پوشش نیست انعکاس می‌دهند اظهار کرد: دیدیم که برخی رسانه‌ها از بیان مشکلاتی که در آمریکا و در طی انتخابات و حمله به کنگره صورت گرفت خودداری کردند در حالی که برخی موارد کوچک در کشور بزرگنمایی می‌شود.

در این نشست تقی‌زاده مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اقدامات و فعالیت‌های این رسانه از تلاش مجموعه تحت مدیریت خود برای کمک به رفع مشکلات استان با درج اخبار امیدوار کننده سخن به میان آورد.

وی گفت: سعی در بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و مطالبات مردم داریم و در این راه به جریانات و گروه‌های سیاسی وابسته نیستیم.

تقی‌زاده، پی‌گیری آسیب‌های اجتماعی در استان را یکی دیگر از رسالت‌های مجموعه تحت مدیریت خود ذکر کرد و گفت: اقدامات خوبی برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها تاکنون از سوی این رسانه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

[ Photo ]