توصیه‌های حسین پور مردم نترسند و به اندازه مصرف، مواد بهداشتی خرید کنند / پلمپ دو واحد متخلف عرضه کننده مواد بهداشتی
توصیه‌های حسین پور مردم نترسند و به اندازه مصرف، مواد بهداشتی خرید کنند / پلمپ دو واحد متخلف عرضه کننده مواد بهداشتی
خبر دیشموک ؛ حسین پور افزود: متاسفانه مردم ما به دلیل جو روانی بیماری همراهی نمی‌کنند، در حالی که امروز 30 داروخانه ژل بهداشتی توزیع شده، و ژل‌های 500 میلی گرم برای یک خانواده 5 نفره، نزدیک به یک هفته کافی است، اما به محض مراجعه به داروخانه می‌بینیم که ژل تمام شده است. چون مردم در مراکز داروخانه‌ها تجمع می‌کنند و بیش از حد نیاز می‌خرند

توصیه‌های حسین پور رئیس سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد؛
مردم نترسند و به اندازه مصرف، مواد بهداشتی خرید کنند / پلمپ دو واحد متخلف عرضه کننده مواد بهداشتی

خبر دیشموک ؛ حسین پور افزود: متاسفانه مردم ما به دلیل جو روانی بیماری همراهی نمی‌کنند، در حالی که امروز ۳۰ داروخانه ژل بهداشتی توزیع شده، و ژل‌های ۵۰۰ میلی گرم برای یک خانواده ۵ نفره، نزدیک به یک هفته کافی است، اما به محض مراجعه به داروخانه می‌بینیم که ژل تمام شده است. چون مردم در مراکز داروخانه‌ها تجمع می‌کنند و بیش از حد نیاز می‌خرند.

مردم نترسند و به اندازه مصرف، مواد بهداشتی خرید کنند / پلمپ دو واحد متخلف عرضه کننده مواد بهداشتی

خبر دیشموک ؛این روزها عدم مدیریت صحیح در خرید لوازم بهداشتی آشفته بازاری ایجاد کرده، و جو روانی ایجاد شده در بین مردم منجر به کمبود مواد بهداشتی شده است، علاوه بر کمبود مواد ضدعفونی کننده، ماسک‌ها و دستکش لایتکس نیز با کمبود مواجه شده است. هر چند مسئولان سعی در کاهش این کمبود دارند اما خوب است که مردم نیز در این روزها رعایت هم نوعان خود را داشته باشند و اجازه دهند دیگران هم از محصولات بهداشتی خرید کنند.

سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت معدن استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( پنج شنبه ۸ اسفند ماه ۹۸ ) درباره نظارت بر داروخانه‌ها، توزیع و عرضه مواد بهداشتی در سطح استان، در گفت و گو با کبنا، گفت: ظرفیت استان برای تولید محصولات بهداشتی، یک کارخانه تولید ژل و یک کارخانه تولید الکل است. به دلیل شرایط خاص الکل، توزیع الکل توسط دانشگاه علوم پزشکی، به داروخانه‌ها و مؤسسات دولتی برای ضدعفونی داده می‌شود.

حسین پور اظهار کرد: کارخانه تولیدکننده مواد بهداشتی سینره نیز تمام فعالیت‌های دیگرش را کنار گذاشته و با تمام ظرفیت روزانه ۸ هزار و ۵۰۰ ژل بهداشتی با دو خط تولید، تولید می‌کند

حسین پور افزود: متاسفانه مردم ما به دلیل جو روانی بیماری همراهی نمی‌کنند، در حالی که امروز ۳۰ داروخانه ژل بهداشتی توزیع شده، و ژل‌های ۵۰۰ میلی گرم برای یک خانواده ۵ نفره، نزدیک به یک هفته کافی است، اما به محض مراجعه به داروخانه می‌بینیم که ژل تمام شده است. چون مردم در مراکز داروخانه‌ها تجمع می‌کنند و بیش از حد نیاز می‌خرند.
حسین پور ابراز کرد: دو روز است که تا ساعت ۱۰ شب شخصاً حضور دارم و ژل بهداشتی توزیع می‌کنیم. بر اساس برنامه ریزی، تا روز یکشنبه، در شهرستان‌ها توزیع خوبی در شهرستان‌ها نیز خواهیم داشت. از فردا ژل‌های ۳۰۰ سی سی را هم وارد بازار می‌کنیم برای اینکه توزیع بیشتری صورت گیرد.
حسین پور به مردم توصیه کرده و گفت: اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند، نترسند، و به اندازه مصرف خرید کنند، مشکلی در توزیع بوجود نمی اید و ژل بهداشتی بین همه مردم توزیع خواهد شد.
حسین پور در ادامه گفت: قول می‌دهیم که یک خط دیگر را هم در کارخانه سینره راه اندازی کنیم، و تا وقتی که تمام استان را به اندازه کافی پوشش ندهیم، حتی یک گرم از استان خارج نمی‌کنیم.
حسین پور در رابطه با توزیع ماسک گفت: توزیع ماسک‌ها دست دانشگاه علوم پزشکی است، دانشگاه علوم پزشکی باید تعیین تکلیف کند، در حال حاضر مردم نمی‌دانند برای خرید ماسک به کجا مراجعه کنند و کمبود وجود دارد. بهتر است دانشگاه علوم پزشکی با داروخانه‌ها هماهنگی‌های لازم را صورت دهد و ماسک را در بازار توزیع کند.
حسین پور افزود: نزدیک به ۳۸۰ مورد بازرسی داشتیم، ۲۸ مورد گشت مشترک با تعزیرات داشتیم، باز هم رصد می‌کنیم، دو واحد عرضه کننده مواد بهداشتی را به دلیل تخلف و گرانفروشی پلمپ کرده‌ایم.
حسین پور در انتها در رابطه با رعایت خرید محصولات بهداشتی گفت: اگر مردم ما خودشان برای خرید محصولات بهداشتی رعایت نکنند، هیچ موقع کرونا رعایت مردم را نخواهد کرد، مردم خودشان باید به فکر خودشان باشند