توزیع ۱۰ هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ اهدای لباس و کفش در مرحله بعدی پویش “دلگرمی احسان”
توزیع ۱۰ هزار وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ اهدای لباس و کفش در مرحله بعدی پویش “دلگرمی احسان”
به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۰ هزار وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن در مناطق محروم کشور توزیع میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد احسان و شهردار منطقه ۱۷ تهران در محل آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، پویش “دلگرمی احسان” در تهران آغاز به کار کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم گفت: مرحله اول پویش دلگرمی احسان از حدود یکماه پیش و با آغاز فصول سرد سال در مناطق کم‌برخوردار کشور آغاز شده و از امروز این پویش در استان تهران نیز آغاز میشود.

علی عسگری افزود: در مرحله اول این پویش، ۱۰ هزار وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن گازی و برقی بین خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم سراسر کشور توزیع میشود.

وی ارزش ریالی این کمکها را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بخش عمده این رقم توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بخشی از آن نیز توسط مردم و خیرین تأمین شده است.

عسگری ادامه داد: تمامی این وسایل گرمایشی ساخت ایران و تولید شده توسط کارخانه‌ها و کارگاه‌های بومی هر استان است تا از این طریق از کسب و کار و اشتغالزایی صنایع مربوطه در استان‌ها نیز حمایت شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص مراحل بعدی این پویش گفت: علاوه بر توزیع ۱۰ هزار وسیله گرمایشی دیگر در مرحله بعد، در آستانه شب عید و سال نو پویش توزیع لباس و کفش را هم توسط بنیاد احسان خواهیم داشت.

عسگری اضافه کرد: در این مرحله لباس و کفش بین کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع خواهیم کرد.

وی افزود: تمام این اقلام توسط ۳۰۰۰ گروه جهادی همکار بنیاد احسان در مناطق محروم و بین خانواده‌های نیازمند توزیع میشود و مردم و خیرین برای کمک به این پویش و پیوستن به آن میتوانند با بنیاد احسان ارتباط برقرار کنند.

  • نویسنده : مالک آهنگ