توزیع( شش هزار) بسته معیشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد
توزیع( شش هزار) بسته معیشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بقاع متبرکه شهرستان باشت گفت: شش هزار بسته معیشتی در سال‌جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع گردید.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بقاع متبرکه شهرستان باشت گفت: شش هزار بسته معیشتی در سال‌جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع گردید.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بقاع متبرکه شهرستان باشت گفت: شش هزار بسته معیشتی در سال‌جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع گردید.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در این بازدید یک روز به همراه حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از بقاع متبرکه امامزاده سید محمد علیه السلام، امامزاده شاهزینعلی علیه السلام، امامزاده سید سراج الدین علیه السلام و بقعه متبرکه امامزاده بی بی فاطمه خاتون سلام الله علیها بازدید به عمل آورد.

عباس نصیرالاسلامی گفت: این شش هزار بسته مواد غذایی با هدف کمک به نیازمندان با مشارکت خیران و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

نصیرالاسلامی تصریح کرد: ارزش هر بسته توزیع شده ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

عباس نصیرالاسلامی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه در کنار کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را از جمله اولویت های بقاع متبرکه بر شمرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا حمایت از محرومان و مستضعفان ضرورت دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سنت وقف برای ایجاد اشتغال و ازدواج از دیگر راهبردهای این نهاد فرهنگی در سال جاری است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه ۲۲۵ بقعه متبرکه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد عنوان کرد: با توجه به کمبود منابع مالی اولویت تخصیص اعتبار بقاع متبرکه‌ی است که بیشترین فعالیت عمرانی و فرهنگی را در طول سال دارند.

عباس نصیرالاسلامی عنوان کرد: چهل و سه بقعه متبرکه در شهرستان باشت در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه ثبت شده که تلاش برای افزایش زیرساخت های رفاهی در بقاع متبرکه شاخص مانند امامزاده سید محمد علیه السلام و امامزادهشاه زینعلی علیه السلام در دستور کار این نهاد است.

اتتهای پیام/