تقدیر و تجلیل از رئیس و کارکنان دادگاه عمومی دیشموک/بخشدار:رئیس حوزه قضایی دیشموک در تمام موضوعات کنار شورای اداری هستند+تصاویر
تقدیر و تجلیل از رئیس و کارکنان دادگاه عمومی دیشموک/بخشدار:رئیس حوزه قضایی دیشموک در تمام موضوعات کنار شورای اداری هستند+تصاویر
نشست مشترک تیم رسانه ای خبر دیشموک و بخشدار دیشموک با رئیس حوزه قضایی بخش برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک،   به مناسبت هفته قوه قضائیه صفا حبیبی بخشدار دیشموک و کارکنان بخشداری دیشموک، وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حیات لایقی معاون اداره آموزش و پرورش و عضو تیم رسانه خبری دیشموک، مالک آهنگ سردبیر خبر دیشموک و مسئول خانه هلال جمعیت هلال احمر دیشموک با سید مصطفی حائری ریاست محترم دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک دیدار کردند.

تقدیر از ریاست محترم دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک در بحث تعیین تکلیف حوادث اخیر دیشموک

صفا حبیبی بخشدار دیشموک در این نشست ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه و تبریک به رئیس حوزه قضایی و کارکنان این مجموعه، اظهار کرد: جاب آقای حاج حائری ریاست محترم دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک در تمام موضوعات کنار شورای اداری هستند.

وی تصریح کرد: لازم است درخصوص وضعیت و اتفاقات فعلی بخش، که حوزه قضایی بخش با مدیریت آقای حائری موضوعات و مسائل حساس را تعیین تکلیف کردند، قدردانی ویژه ای داشته باشیم.

در همه ی امورات پای کار هستیم و برای خدمت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم

سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک در این نشست اظهار کرد: با اشراف و تسلط و کامل به همه ی امورات بخش ورود می کنیم.

وی، مسئله فرهنگی این بخش را یک موضوع مهم عنوان و خاطرنشان کرد: در همه ی مسائل بویژه بحث فرهنگی که نیاز اساسی و دغدغه ی مهم این منطقه هست، همه  باید دست به دست هم دهیم و با تعامل مشکلات مردم را حل کنیم.

رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک با بیان اینکه، وظیفه من به عنوان رئیس این حوزه قضایی و همه ی همکاران خدمت به مردم است، اضافه کرد: مردم در رابطه با هر مشکلی به ما گزارش دهند و در اسرع وقت بررسی می شود.

حائری، امنیت و آرامش مردم را بسیار با اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: با تمام ظرفیت و پتانسیل در بحث ایجاد امنیت پای کار هستیم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

از ظرفیت رسانه باید در جهت توسعه  منطقه استفاده شود

حیات لایقی عضو تیم رسانه ای خبر دیشموک در این نشست ضمن تبریک هفته ی قوه قضائیه، گفت: انتظار هست مسئولان در برابر انتقادات رسانه ای سعه ی صدر داشته باشند.

وی به نقش و جایگاه رسانه در جامعه اشاره و بیان کرد: از ظرفیت تاثیرگذار رسانه باید در جهت توسعه منطقه استفاده شود.

معاون اداره آموزش و پرورش دیشموک تصریح کرد: خبر دیشموک با تیم باتجربه و باسوادی همواره در خدمت به مردم گام برداشته و هرگز به مسائلی که از نظر فضای مجازی و رسانه باعث خدشه دار شدن فضای عمومی دیشموک باشد، نپرداخته است.

رسانه‌ای که کنار مسئولان باشد و از مردم غافل شود، دیگر جرات و توانایی نقد مسئولان را ندارد

وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس دادگاه عمومی و انقلاب دیشموک و همه پرسنل این دستگاه در دیشموک، اظهار کرد: هفته قوه قضائیه را به شما و همه ی همکارانتان تبریک عرض می نماییم.

آهنگ تصریح کرد: همه ی ما خادمان مردم هستیم و باید با مردم و برای مردم باشیم.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک به بحث فقر و بیکاری منطقه اشاره و تصریح کرد: بیکاری جوانان این منطقه یک آسیب جدی هست  که به استاندار گفتم و اینجا هم عرض می نمایم؛ باید مسئولان به این مهم توجه ویژه کنند.

آهنگ  با اشاره به اینکه رسانه ی خبر دیشموک توجه بیشتری به نقد دارد، افزود: رسانه برای ارث پدری خود از مسئولان نقد نمی کند،بلکه برای مشکلات عمومی مردم قدم برمی دارد و انتظار هست مسئولات روحیه ی نقد خود را تقویت کنند.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک با بیان اینکه در مدت فعالیت چندساله ی خود از جایگاه خویش سوء استفاده نکردیم و حتی ار تعامل با مسئولان سعی در مطالبه منافع شخصی نداشتیم، تاکید کرد: رسانه و فعال رسانه‌ای که از جایگاه خود سوء استفاده کند و از مسئولان پشتیبانی و تقویت شود(مثلا بلاعوض بگیرد یا امتیاز وام کم بهره و طرح ورانت بگیرد و کنار مسئولان باشد و از مشکلات مردم غافل شود)، دیگر جرات و توانایی نقد مسئولان را ندارد.

وحید آهنگ در ادامه خواستار بررسی وضعیت استفاده از سلاح و تیراندازی ها در منطقه شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این رابطه که یک دغدغه ی مهم و امنیتی برای آرامش مردم هست، فکراساسی شود.

در پایان از ریاست محترم دادگاه عمومی و انقلاب بخش دیشموک تجلیل بعمل آمده است.

انتهای پیام/