تقدیر شیوخ و بزرگان آبادان از امدادرسانی سپاه در حادثه متروپل
تقدیر شیوخ و بزرگان آبادان از امدادرسانی سپاه در حادثه متروپل
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: نقش بزرگان عشایر و طوایف ما بسیار مهم و کلیدی است اما مردم ما در حوزه‌های مختلفی همچون آب، بیکاری و سایر مشکلاتی همچون مشکلات آبادان و خرمشهر دارند که در شان نظام ما نیست.

به گزارش خبر دیشموک،  ،شیوخ، بزرگان و معتمدان آبادان در نشستی با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان از سپاه بخاطر خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان ساختمان متروپل، قدردانی کردند.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه نشست با سران و بزرگان طوایف شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار، در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم وحدت و یک دلی است که بین اقوام مختلف خوزستان به ویژه اعراب و شیوخی هستند که میان مردم حضور دارند.

وی افزود: از موضوعات مطرح شده در جلسه امروز، تکریم شیوخ و بزرگان حاضر از مجموعه خدمت‌گزاران حادثه ناگوار متروپل بود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: سپاه و بسیجیان استان و آبادان، نیروی زمینی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در کنار مردم خدمات زیادی انجام دادند و از بدو حادثه در خدمت مردم بودیم تا از سختی که برای مردم بوجود آمد بکاهیم.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته تمامی اجساد خارج و با تلاش‌های صورت گرفته پهنای خطر کمتر و امروز شاهد برقراری آرامش نسبی در محل حادثه هستیم.

حسن شاهوار پور تصریح کرد: ماهم در برابر این تقدیر، قدردان مردمی هستیم که سال‌ها مرزداران ایران و امروز مرزدار ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: آبادان و خرمشهر جز مرزهای حساس ما هستند که بخشی از حفاظت آن‌ها بر دوش همین عشایر است و نیروهای مسلح از جمله سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی در کنار مردم از مرزهای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

شاهوار پور عنوان کرد: نقش بزرگان عشایر و طوایف ما بسیار مهم و کلیدی است اما مردم ما در حوزه‌های مختلفی همچون آب، بیکاری و سایر مشکلاتی همچون مشکلات آبادان و خرمشهر دارند که در شان نظام ما نیست.

وی اضافه کرد: ان شاءالله در دولت انقلابی سیزدهم با عزمی که رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم دارند، این مشکلات هم برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/