تقدیر از خدمات رایگان دامپزشکی جهت مقابله با بیماری های دام و طیور در دیشموک/ زحمات مسئول دامپزشکی دیشموک قابل تقدیر است
تقدیر از خدمات رایگان دامپزشکی جهت مقابله با بیماری های دام و طیور در دیشموک/ زحمات مسئول دامپزشکی دیشموک قابل تقدیر است
امام جمعه دیشموک با اشاره به روز دامپزشکی، گفت: از مسوولان دامپزشکی، دکتر بهمنش مدیرکل استان و از دکتر حسینی مدیر اداره دامپزشکی شهرستان و اقای بینا مسوول پایگاه دیشموک که برای پیشگیری از بیماری دام و طیور داروی رایگان توزیع کردند؛ تقدیر و تشکر می شود.

امام جمعه  دیشموک با اشاره به روز دامپزشکی، گفت: از  مسوولان دامپزشکی شهرستان و استان و از اقای بینا مسوول پایگاه دیشموک که برای پیشگیری از بیماری دام و طیور داروی رایگان توزیع کردند؛ تقدیر و تشکر می شود.
وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی دیشموک و اشاره به شیوع مواد مخدر در منطقه، گفت: نیروی انتظامی با اسیب مواد مخدر برخورد جدی تری کند.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسائل بیع و خرید و فروش گفت: ضروری است که بازاریان با نحوه خرید و فروش اسلامی آگاه شوند و زمینه کسب روزی حلال را فراهم کنند.
وی افزود: یکی از دلایلی که برخی از امت زمان امام حسین(ع) صدای امامشان را نمی‌شنیدند به علت حرام خوری و پر بودن شکم‌هایشان از حرام بود.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به تحریم‌های دشنمنان گفت: به لطف الهی و پیگیری‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری توطئه دشمنان داخلی و خارجی در زمینه بی‌ثباتی بازار ارز را خنثی کرد و ایران را به پیش برد.
وی افزود: اگر مسئولان به فرمایشات رهبری مبنی بر عدم خام فروشی نفت گوش می‌کردند در حال حاضر جهشی بالا داشتیم و تحریم اقتصادی دشمن را به طور کامل بی‌اثر می کردیم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سفر هیئت ایرانی به نیویورک گفت: رفتار آمریکایی ها از کارشکنی در ورود هیئت ایرانی به نیویورک گرفته تا ممنوعیت رئیس جمهور از عیادت بیماران سرمشقی برای مسئولان است تا عزت ایرانی را در سفرهای خارجی حفظ و ملت قهرمان ایران را تحقیر نکنند.
حجت الاسلام راوند با اشاره به عملیات نصرمن الله یمنی ها گفت: در این عملیات رادارهای فوق پیشرفته عربستان نتوانست پهپادهای یمنی را کنترل کنند و در کنار حمله هوایی پهپادی نیروهای یمنی در عملیات زمینی توانستند چند تیپ رژیم سعودی را ساقط کنند.
وی افزود: این عملیات ابهت پوشالی غربی ها و عربستان سعودی را در برابر کشور مظلوم یمن به همگان نشان داد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی گفت: از خدمات نیروی انتظامی در کل کشور تقدیر و این نهاد مقدس در زمینه های آگاهی بخشی، پیشگیری و پیگیری برای اقتدار نظام فعالیت می کند.
وی افزود: نیروی انتظامی در جایگاه شهدا فعالیت می کنند و از فرماندهان انتظامی بخش در سطح شهر دیشموک و روستای اسفندان تقدیر می شود.
راوند در همین خصوص گفت: سعی نیروی انتظامی بخش باید در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد باشد که می طلبد با معضل اعتیاد در بخش دیشموک مقابله جدی شود و جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز تاسیس دامپزشکی گفت: از خدمات اداره دامپزشکی شهرستان و بخش تقدیر می شود که از خدمات دهی آنان در زمینه مقابله بیماری های دام و طیور تقدیر و تشکر می شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به هفته کودک گفت: پیامبر اعظم با محبت کامل با کودکان برخورد و حسنین را می بویید و می بوسید.
وی افزود: پیغمبر(ص) کودکان را دوست داشت و هرکسی به کودک ترحم نکند و بزرگ ما را عزیز نشمارد از ما نیست و شهرداری دیشموک می تواند در زمینه ایجاد نشاط کودکان پارک ایجاد کند.سعادت یک انسان این است که فرزند صالح داشته باشد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به راه های عشایری در سطح بخش دیشموک گفت: راه های عشایری درغک به کوه سیاه و جاده عشایری رودریش در حال انجام است که از فرماندار و رئیس اداره امور عشایری تقدیر می شود.
وی افزود: در حوزه راه های روستایی برخی از روستاهایی همچون آجم، چندار و سرگچ، پای پره با مشکل مواجه هستند و انتظار هست که اولویت کاری مسئولان باشد.
وی افزود: به علت نبود راه درست مردم در حال مهاجرت اند و مدیرکل ها در حوزه‌های خود نظارت کافی ندارند.
راوند در همین خصوص گفت: نمایندگی برخی از ادارات در سطح بخش دیشموک مستقر نیست و جا دارد که مدیران متولی به فکر افتتاح نمایندگی ها باشند تا مردم به آسانی بتوانند امورات زندگی خودشان را ادامه دهند.از فرماندار می خواهیم نظارت داشته باشد تا ادارات افتتاح شود نه اینکه مردم ۱۰۰ کیلومتر را طی کنند تا مشکل شان حل شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به اربعین حسینی گفت: رسانه ها و دشمنان معاند درصدد انحراف و کم رنگ کردن اربعین هستند و ان شاء الله سیلی سختی از امام حسین(ع) می خورند که از فرمایشات سردار واهبی زاده در همین خصوص تقدیر و تشکر می شود.