تقدیر از حجت الاسلام(موحد)/ از مشارکت با بنیاد علوی تا ۶۰ میلیارد تومان اعتبار راه روستایی بخش دیشموک+تصاویر
تقدیر از حجت الاسلام(موحد)/ از مشارکت با بنیاد علوی تا ۶۰ میلیارد تومان اعتبار راه روستایی بخش دیشموک+تصاویر
وی در پایان با قدردانی از سید محمد موحد گفت: انصافا ایشان شبانه روزی پیگیر مشکلات بخش دیشموک هستند.

سید محمد حسین نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری به تشریح پروژه این اداره‌کل در بخش دیشموک پرداخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: درحال حاضر دو پروژه‌ با همکاری بنیاد علوی دیشموک در حال انجام است

وی بیان داشت: پروژه دلی ده احمد به سر بیشه شهسواری با اعتبار ۶ میلیارد تومان که سه میلیارد تومان مجموعه بنیاد و سه میلیارد تومان توسط راهداری و پروژه‌ روکش قلعه رئیسی به دیشموک که سه میلیارد راهداری و یک میلیارد هم بنیاد علوی مشارکت دارد که به مناقصه رفته است.

نصیری راد تصریح کرد: جا دارد از همکاری های نماینده پرتلاش شهرستان های چهارگانه و جناب مختاری دبیر بنیاد علوی دیشموک تقدیر و تشکر کنم.
وی در مورد پروژه های محرومیت زدایی گفت: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در چندین سال اخیر جذب این اعتبارات محرومیت زدایی که به همت نماینده محترم شهرستان چهارگانه، استاندار محترم، معاون محترم امور عمرانی استاندار و نماینده محترم ولی فقیه در استان صورت پذیرفته است‌
نصیری راد افزود برای آسفالت جاده روستای گودبن تا دلی در بخش دیشموک اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان با مشارکت بنیاد علوی به صورت پنجاه درصدی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این طرح آسفالت تا پانزده شهریور به بهره برداری می‌رسد افزود: ایمن سازی پل تنگ چویل با شش میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و جاده تنگ چویل به میزان ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی، احداث جاده دم رود ایک به دلی ده احمد، احداث پل رودخانه سمه، تکمیل محور دیشموک به مورخانی، دیشموک به سرگچ و عملیات روکش محور دیشموک به سردو از جمله طرح‌های خوره راهداری در بهش دیشموک است.

نصیری راد سرجمع اعتبارات اختصاص یافته به راه‌های روستایی در بخش دیشموک ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: اعتبار این طرح‌ها با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم اختصاص یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل نقل حاده ایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این طرح‌ها یا شروع و یا در حال مناقصه هستند که تلاش می‌شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

وی در پایان با قدردانی از سید محمد موحد گفت: انصافا ایشان شبانه روزی پیگیر مشکلات بخش دیشموک هستند.