تقدیرویژه فرماندار گچساران از عملکرد مخابرات و دو وعده ارتباطی امیری به دیهیم
تقدیرویژه فرماندار گچساران از عملکرد مخابرات و دو وعده ارتباطی امیری به دیهیم
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت ارتباطی گچساران با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش خبر دیشموک ، سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از از همراهی فرماندار گفت: درشهرستان گچساران ۳۷ سایت روستایی وجود دارد که ۱۵سایت آن به تکنولوژی پرسرعت مجهز هست واین سایت ها روستاهای همجوار خودرا تحت پوشش قرار می دهند.

وی افزود؛ در شهر دوگنبدان ۲۹ سایت همراه وجود دارد که همه این سایت ها به اینترنت فول تکنولوژی مجهز می باشد،گرچه اپراتورهای دیگر نیز در این شهر ارایه خدمت می کند.
سید محمد هادی امیری خاطرنشان کرد ۱۷ مرکز روستایی در این شهرستان وجود دارد که ۱۴ مرکز روستایی آن به adsl اینترنت پرسرعت خانگی مجهز می باشد و اهالی این روستا ها می توانند از اینترنت پرسرعت با حداقل هزینه ممکن بهره مند شوند.
امیری به اجرای پروژه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری (FTTH) در شهر گچساران اشاره کرد و گفت مخابرات این آمادگی را دارد که به کلیه سازمانها، ادارات ،شرکت ها، موسسات دولتی وخصوصی ومشترکین خود این سرویس ویژه را واگذار نماید.
در این دیدار روانبخش دیهیم فرماندار گچساران ضمن تقدیر و تشکر از عملکردمطلوب مخابرات منطقه گفت؛ انصافاً عملکرد مجموعه مخابرات تا کنون بدون نقص بوده هر مطالبه و درخواستی که از ناحیه فرمانداری به مخابرات منعکس نموده به صورت مطلوب منتج به نتیجه شده است.
فرماندار گچساران به مشکلات ارتباطی و اینترنتی در شهرک گلستان و فردوسی شهر دوگنبدان اشاره کرد و گفت: در این دو محدود مشترکین همراه اول دارای مشکلاتی هست که امید می رود مخابرات منطقه نسبت به رفع مشکل اقدام نماید .
روان بخش دیهیم در پایان به مشکلات ارتباطی روستاهای کمبل، اسپر وگناه لری اشاره کرد و گفت؛ این سه روستا دارای مشکلات ارتباطی است و امیدمی رود مخابرات منطقه نهایت همکاری راجهت برقراری ارتباطی مطلوب در برنامه کاری خود قرار دهد.
بر اساس همین گزارش ،سیدمحمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه بعداز  مطالبه ی  فرماندار گچساران ، قول دادند در کمترین زمان ممکن با ایجاد دو سایت جدید درشهرک گلستان و فردوسی دوگنبدان مشکلات ارتباطی و اینترنتی آنها را مرتفع و روستاهای کمبل و اسپرنیز به تکنولوژی پر سرعت تجهیزشود وطی بازدیدمیدانی از روستای گناوه لری و سرقت روزانه کابل مخابراتی در این مسیر ، مقدمات عملیات فیبر نوری خاکی در برنامه کاری مخابرات قرارمی گیردکه بتوانیم ارتباطی امن وپایدار را برای روستای توریستی گناوه لری فراهم کنیم.

انتهای پیام/