تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است
تفکر بسیجی عامل بازدارنده آسیب‌های اجتماعی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به رویکرد انقلابی، فرهنگی و تقویت بصیرت نیاز است که همه این ارزش‌ها در تفکر بسیجی نهادینه شده است.

سرهنگ پاسدار صادق منیعات چهارشنبه در همایش “قدرت بسیج” که در شادگان برگزار شد افزود: بسیج مختص به قشر خاصی نیست و هر کسی در هر مکانی می‌تواند تجلی فرهنگ بسیج در جامعه باشد.

وی اظهار داشت: بسیج مکتب عبادت مخلصانه است که در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در خدمت به نظام و حفظ ارزش‌های انقلاب نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان با اشاره به اینکه امروز بسیجیان ایران اسلامی پا در رکاب رهبری دارند،‌ گفت: حفظ روحیه بسیجی در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از ضروری‌ترین اقدامات مسئولان و دست‌اندکاران نظام است.

سرهنگ منیعات بیان کرد: اگر تفکر و روحیه بسیجی بین ملت بزرگ ایران اسلامی نبود شاهد این همه اقتدار از سوی نظام مقدس اسلامی نبودیم، پس باید این روحیه حفظ و گسترش یابد.

وی افزود: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام مسئولان باید نسبت به ترویج تفکر بسیجی با هدف کمک به ارزش‌های انقلاب اقدام کنند و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان گفت: هفته بسیج یادآور شیرمردان و شیرزنانی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و مذهبی خود در زمان بروز بحران‌ و مشکلات بلافاصله در میدان حاضر شده و همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.

وی، احساس مسئولیت و تعهد در برابر آحاد جامعه را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج برشمرد و گفت: حفظ وحدت و همدلی در دفاع از میهن اسلامی، در دستور کار بسیجیان دلاور قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان در ادامه با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: مشکلات شادگان با حرکت در مسیر و جریان انقلاب حل خواهند شد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز خوزستان واقع است.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.