تعزیرات حکومتی باید ورود کند، یک جای کار ایراد دارد؛ با متخلفان برخورد شود
تعزیرات حکومتی باید ورود کند، یک جای کار ایراد دارد؛ با متخلفان برخورد شود
سهمیه آرد نانوایی‌های شهر با هدف خدمات بیشتر و بهتر به مردم دیشموک افزایش یافت

 

افزایش سهمیه آرد دیشموک/ برخورد با متخلفان/ یک جای کار ایراد دارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی اکبر راوند در نشست بررسی وضعیت آرد نانوایی های دیشموک که با حضور مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردمی که در تمام صحنه ها حضور دارند و هر جا نیاز بود حضور داشته و شهید تقدیم انقلاب کرند، وظیفه مسئولان است.

وی افزود: پس زیبنده نیست مردم هر ماه مشکل آرد داشته باشند و یا گروه گروه به دفتر امام جمعه مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اینکه بعضی نانوایی ها متأسفانه تخلفاتی دارند شکی نیست و همچنین سهمیه آرد روستایی به دست آنها نمی رسد و تخلفاتی صورت می گیرد میپذیریم و مهم تر اینکه سهمیه منطقه به خوزستان ارسال می‌شود در آن شکی نیست ، اما اداره غله هم در این زمینه مدیریت نمی‌کند و این امر باعث بدبینی مردم و ذخایر انقلاب شد.

امام جمعه دیشموک گفت: اداره صمت،بازرگانی و غله باید بنشینند این مشکل را برای همیشه حل کنند، نه اینکه با بهانه ها و مسائلی دیگر توجیه کنند.

راوند با اشاره به اینکه، توجه شود وظایف اداره های مذکور چیست؟، اضافه کرد: این مسئله با مدیریت و برنامه ریزی راحت حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند بیان کرد: چرا فقط دیشموک این مشکل وجود دارد!، حتماً یک جای کار ایراد دارد، ادارات مربوطه تقصیر دارند و انتظار داریم نشستی برگزار و مشکل را برای همیشه حل کنند .

وی بیان کرد: باید بررسی و با متخلفان برخورد شود، بعضی نانوایی ها آرد آزاد می‌فروشند و انتظار می‌رود آنهایی که سهمیه کم دارند، اضاف و نانوایی هایی که سهمیه اضافه دارند کم شود.

راوند تشریح کرد: نانوایی که بدون مجوز تعطیل می‌شود، پلمپ شود تا برای دیگران درس عبرت شود، چون زیبنده نیست.

مدیر کل اداره غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعزیرات حکومتی باید ورود کند؛ آرد با یارانه سنگین در اختیار مردم قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود همه مسئولان امر مدیریت کنند ، نظارت بر عهده صنعت معدن تجارت ،نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی است، و ناجا هر جا آرد را ببیند به عنوان یک تخلف باید جلوی آن را بگیرد و اجازه ندهد از مرز به خوزستان برود.

وی گفت: تعزیرات حکومتی باید ورود و جریمه کند، و صنعت معدن بصورت مداوم بازرسی کند.

صداقت کیش اذعان داشت : بزودی نرخ جدید نان اعلام می‌شود، نانوایی ها در وزن چانه دقت کنند و در صورت تخلف با جریمه سنگین روبرو خواهند شد.

صداقت کیش اضافه کرد: سهمیه آرد منطقه دیشموک :ماهانه ۲۵۰ کیسه اضافه بر سهمیه دیشموک به نانوایی‌های شهر دیشموک اختصاص داده می‌شود تا مشکل پخت نان در این شهر برطرف شود.

انتهای پیام/م : آ

  • نویسنده : مالک آهنگ