تصادف اتوبوس با کامیون در محور سمنان به آرادان ۲۷ مصدوم داشت
تصادف اتوبوس با کامیون در محور سمنان به آرادان ۲۷ مصدوم داشت
سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون بامداد امروز (جمعه) در محور سمنان به آرادان ۲۷ مصدوم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، پژمان قراییان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سحرگاه امروز و حوالی ساعت ۳:۳۰ تصادف بین اتوبوس و کامیون در محور سمنان به آرادان – گرمسار در ۲۵ کیلومتری آرادان اتفاق افتاد که در این حادثه ۲۷ نفر از مسافران مصدوم شدند.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: تمام ۲۷ مصدوم این حادثه با ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، ۲ آمبولانس هلال احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس همراه با ۱۸ نیروی عملیاتی به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام شدند.

وی ادامه داد: اقدام‌های لازم برای مصدومان این حادثه در بیمارستان معتمدی گرمسار انجام شد و از بین این ۲۷ نفر، یک نفر در بخش مراقبت های ویژه به دلیل احتمال آسیب مغزی بستری و سایر مصدومان بصورت سرپایی و یا در بخش بستری عادی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کردند و مشکل حادی تاکنون ندارند.

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۳۰ پایگاه اورژانس و ۶ مرکز بیمارستانی برای ارایه خدمات درمانی نوروز امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه فعال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان‌های آرادان و گرمسار در غرب استان سمنان و در همسایگی استان تهران قرار دارد.

مسافت مرکز استان سمنان تا گرمسار ۱۱۶ کیلومتر و آرادان تا گرمسار ۲۲ کیلومتر است.

 

سمنان که دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

 

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

استان سمنان ا۲ هزار و ۱۶ کیلومتر راه در حوزه اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دارد.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ