تشییع پیکر شهید گمنام در صدا و سیما+تصاویر
تشییع پیکر شهید گمنام در صدا و سیما+تصاویر
در سالروز شهادت امام محمد باقر پیکر مطهر شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد آرام گرفت.

در سالروز شهادت امام محمد باقر پیکر مطهر شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد آرام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (۲۷ تیرماه ۱۴۰۰) امیر رئوف رییس صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع شهید گمنام که در صدا و سیمای استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، افزود: امروز سازمان صدا سیما مفتخر است میزبان شهید عزیزی است که پیکر مطهرش پس از ۳۳ سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شد و امروز بر دستان مردم شهید پرور استان و در یکی از مراکز مهم فرهنگی و رسانه‌ای کشور آرام می‌گیرد. امروز به برکت خون مطهر شهیدان نظام اسلامی پس از ۴۳ سال حیات طیبه خود  در برابر  تهدیدات دشمن بیمه شده است و رمز پیروزی ما حرکت در مسیر نورانی شهیدان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز شهدا از ما خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه را  مطالبه می‌کنند پ به تعبیر سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی رمز عاقبت بخیری؛ نسبت ما با نظام‌حمهوری اسلامی و انقلاب برآمده از خون شهیدان و ارتباط قلبی و دلی با حکیمی است که سکان انقلاب امروز به دستان با کفایت اوست.
وی تصریح کرد: ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ برای همکاران من در رسانه ملی و صدا و سیمای استان روزی ماندگار و خاطره انگیز شد امروز این شهید عزیز همچون مولا و مقتدایش امام حسین علیه السلام برای  اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه‌های مؤثر نسبت به این شهدا  و نظام اسلامی برآمده از خون شهیدان ادای دین نماییم.
 آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با تجلیل از این اقدام مهم فرهنگی صدا و سیما تیز گفت: این حال و هوای معنوی که این شهید والا مقام ایجاد کرد و دلهای همه ما را آسمانی و کربلایی نمود یاد و خاطره دوران دفاع مقدس پر افتخار را یادآوری می‌کند.
وی ابراز داشت: به محضر این شهید عرض می‌کنیم با ما غریبی نکن. درست است که غبار این دنیا بر چهره ما نقش بسته اما هنوز دل در گرو شما داریم، با ما غریبی نکن، شما تا جان در بدن داشتید مقاومت کردید و بعد از آن با بدنت با استخوان‌های مطهرت تا کنون از کشور دفاع کردی و امروز باز  آمدی به عنوان سفیر که ما را هدایت کنید، ای شهید با ما غریبی نکن گرچه قدری با حال و هوای شهدا فاصله گرفته‌ایم. این شهید آمده است به همه ما راه عزت، افتخار و سعادت را بیاموزد چرا که هرکس راه شهدا را رفت و در راه دفاع از ارزش‌های دینی قدم برداشت اینگونه عزیز می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسی که از ولایت  و از انقلاب  و از این سرزمین الهی دفاع کرد و در مقابل استکبار ایستاد خدا او را به عنوان شهید می‌پذیرد که بالاترین فضیلت در این عالم شهادت است.