تشریح جزئیات تصادف خونین محور یاسوج-اصفهان با ۴ کشته
تشریح جزئیات تصادف خونین محور یاسوج-اصفهان با ۴ کشته
جزئیات تصادف خونین محور یاسوج-اصفهان با 4 کشته توسط رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

امروز خبری مبنی بر تصادف و برخورد سه دستگاه خودرو در محور یاسوج به اصفهان حدفاصل روستای تلگاه داشتیم که متاسفانه در این حادثه ۴ نفر کشته و ۱ نفر مجروح شدند.

در همین خصوص به سراغ سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و نظر وی را در خصوص جزئیات و علت این تصادف جویا شدیم.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تصادف که در حد فاصل روستای تل گاه در جاده یاسوج به اصفهان رخ داد یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پراید و یک سواری پژو پارس برخورد می‌کند.

وی گفت: متأسفانه در این سانحه دلخراش سه نفر در خودرو پراید فوت کرده و همچنین وانت دو سرنشین داشته که یکی از آنها مجروح و دیگری فوت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه علت این سانحه هم اکنون در دست بررسی است یادآور شد: بی‌احتیاطی در این سانحه رانندگی مشهود بوده اما اگر راه نیز مشکلی داشته باشد سازمان مد نظر مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این جاده هم اکنون چهار خطه بوده و از نظر نقطه حادثه خیز دیگر مانند گذشته مشکلات آنچنانی نداریم یادآور شد: تنها چیزی که اکنون باید در این بزرگراه مورد توجه مسئولان قرار گیرد نصب جدا کننده و همچنین روشنایی آن است که از ضروریات بزرگراه به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راه استان در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که در صورت نصب جدا کننده و حائل در این جاده تا چه میزان از تصادفات خواهد کاست یادآور شد: یکی از ضرورت‌های بزرگراه نصب همین جدا کننده‌هاست تا خودروها به صورت رخ با رخ یکدیگر برخورد نکنند.

ویسی‌پور در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر درصد تصادفات جاده ای در این محور نسبت به کل تصادفات در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۴ درصد یعنی یک چهارم حوادث رانندگی کل استان در این جاده رخ می دهد.

وی گفت: حجم ترافیک در این جاده بسیار بالا بوده که می بایست رانندگان احتیاط بیشتری داشته باشند و به مانند بقیه چهار خطه‌ها نیز روشنایی داشته و همچنین جداکننده در آن نصب شود.

انتهای پیام/