مسئولان با صدور پیام هایی درگذشت مادر شهید افروغ را تسلیت گفتند.

مسئولان با صدور پیام هایی بصورت جداگانه در گذشت مادر گرامی شهید قمصور افروغ را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید غلام حسن درسته نماینده سازمان تبلیغات در دیشموک در پی درگذشت مادرگرامی شهید افروغ، به این شرح است:

*انا لله و انا الیه راجعون*

خانواده محترم شهید گران‌قدر (شهیدافروغ)
سلامٌ علیکم
صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی مؤمنه *«کربلایی دختربس ضرابیان نیکو»* مادر گرامی شهید معزز «شهید قمصور افروغ» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

*سید غلام حسن درسته*

………………

انالله واناالیه راجعون.
خانواده محترم شهید گرانقدر قمصور افروغ سلام علیکم.
خبر در گذشت بانوی مومنه ،مادر شهید والامقام قمصورافروغ موجب تآسف وتآثر فروان گردید.
صلابت وشکیبایی مادران شهدایی والامقام که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلند ی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی گنجد وکلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان بهشتی نیست.
اینجانب در گذشت مادر گرامی شهید افروغ را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه هم نشینی با فرزند شهیدش وبرای بازماندگان صبر مسئلت دارم.

سردار سید شکرالله واهبی زاده

………………………………………….

*انا لله و انا الیه راجعون*

*مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.*

*درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر ارجمند شهید والامقام شهید قمصور افروغ را به خانواده محترم‌ ایشان،سایر وابستگان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم*

رضا ایزدی رئیس سابق کمیته امداد امام (ره) دیشموک

………………………………………
اناالله و انا الیه راجعون

برادر گرامی جناب آقای افروغ درگذشت جانسوز مادر گرامیتان را که مادری اسوه و الگو برای ما و نسل های بعد از ماست را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم.

امیدوارم خداوند روح این مادر والا مقام را با سرور سالار شهیدان و فرزند شهیدش( قمصور افروغ )محشور بدارد

(سروان فضیلت فرمانده پاسگاه انتظامی اسفندان )

…………………………………

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت کربلایی دختربس ضرابیان نیکو، مادر گرامی شهید والامقام «قمصور افروغ»موجب تأثر و تألم شد.

اینجانب درگذشت جانسوز این مادر گرانقدر را به خانواده آن مرحومه و آحاد مردم شهیدپرور و قدرشناس خطه دیشموک به ویژه خانواده های شهدا و خانواده شهید افروغ؛ تسلیت می‌گوییم و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و داغ‌دیدگان، صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسألت داریم.

علی کریمی مسئول منابع طبیعی دیشموک

………………………….

انتهای پیام