تسلیت فرمانده حوزه بسیج دیشموک درپی شهادت”استوار فرهاد امیری خرم”
تسلیت فرمانده حوزه بسیج دیشموک درپی شهادت”استوار فرهاد امیری خرم”
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک شهادت استوار فرهاد امیری خرم را تسلیت گفت...

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم سوداگران مرگ قرار می‌گیرد و آنان ادامه حیات خود را در آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم می‌دانند. و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسانهای والائی را قطع می‌کند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته‌اند.

بی‌شک قرار گرفتن نام جمهوری اسلامی ایران بر تارک “امنیت” در جهان، مرهون شهادت، جانفشانی و پایمردی مجاهدان این عرصه است که با تقدیم همه هستی خویش به نبرد بی‌امان با اهریمن تباهی و نیستی برخاسته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

عملیات شهادت طلبانه فرزندان
عزیزمان در نیروی انتظامی استان خوزستان در شهرستان شادگان که موجب به شهادت رسیدن ستوان شهید فرهاد امیری جو گردید قطره‌ای از دریای بیکران این مبارزه جانانه است.

اینجانب شهادت این عزیز را به محضر امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ضل العالی) خانواده معظم شهدا و بازماندگان مکرم، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی استان خوزستان و ایل شهید پرور بهمئی و طایفه سترگ کمائی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان مصیبت دیده صبری زینبی مسئلت می‌نمایم.

ستوانیکم پاسدار کریم انصاری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک
?