تریبون انقلاب به روستاهای چاروسا رفت/مسئولان پاسخگوی مشکلات مردم شدند+تصاویر
تریبون انقلاب به روستاهای چاروسا رفت/مسئولان پاسخگوی مشکلات مردم شدند+تصاویر
ادامه مسئولین با حضور در روستای پس رش مشکلات این روستا را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبر دیشموک ،    به مناسبت ایام دهه فجر برنامه ای تحت عنوان تریبون انقلاب با همکاری ادارات بخش چاروسا راه اندازی شد.

این تریبون قرار است به تمامی روستاهای بزرگ این بخش سر بزند و مسئولان با حضور در روستاها ابتدا خدمات انقلاب در منطقه را بیان و در کنار آن مشکلات مردم هم پیگیری شود.

این تریبون با همکاری امام جمعه، بخشدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای روستاها، فرماندهان پایگاه ها، کمیته امداد و آموزش و پرورش چاروسا برگزار می شود.

در روز اول این تریبون به روستای شوتاور رفت، اما ظهر امروز بود که تریبون انقلاب همراه با مسئولان بخش چاروسا به روستای پس رش رفت، روستایی که با حضور باشکوه مردم قدردانی خود را از نظام اعلام کردند.

از همان اوایل صبح که اعلام شد قرار است جشنی برگزار شود مردم به صورت دسته های مختلف حضور پیدا کردند و یک جشن انقلابی خوبی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا با دعوت از چند شاعر و هنرمند برنامه های مختلف اجرا شد سپس یکی از ریش سفیدان روستا از خاطرات قبل از انقلاب گفت و از مردم خواست که به داشته های امروز توجه داشته و قدردان باشیم.

در ادامه رجائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا پشت تریبون قرار گرفت و به خدمات بسیج و سپاه در ایام انقلاب اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران از ابتداى تشکیل تاکنون مهم ترین نقش را در پاسدارى از انقلاب اسلامى و دسـت آوردهاى آن ایفا کرده است، نقش غیرقابل جایگزین این نهاد انقلابى در صحنه هاى مـتـعـدد و مـتـنـوع بـر هـیچ کس پوشیده نیست یکى از این صحنه هاى مهم دفاع از انقلاب اسلامى در مقابل ضد انقلاب اعم از داخلى و خارجى است که در صدد بودند انقلاب و کشور را بـا انـواع تـوطـئه هـا بـه نـابـودى بـکـشـانـنـد.

سپس بخشدار چاروسا پاسخ خواسته های مردم را داد در ادامه جوانان روستای پس رش از بخشدار و امام جمعه و رئیس دادگستری خواستند که مشکل طرح هادی و روشنایی برق روستای پس رش را رفع کنند.

در ادامه امام جمعه قلعه رئیسی خواستار حضور فرماندار و مدیرکل بنیاد مسکن در روستای پس رش شد.

اما آنچه ملموس بود غیبت بسیاری از مدیران چاروسا بود که در روزی که از قبل اعلام شد چنین برنامه ای برگزار شود بعضی از مدیران حضور پیدا کردند اما بعضی از آنها هم غایب بودند و بین مردم قرار نگرفتند.

نشستن امام جمعه، بخشدار، رئیس دادگستری، فرمانده حوزه مقاومت، رئیس کمیته امداد، مسئول امور صنفی در بین مردم و پاسخگو بودن به مشکلات مردم از جلوه های ویژه بود.

در ادامه حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری که سخنران این مراسم بود با گرامیداشت دهه فجر، مسئول انقلابی را مسئولی دانست که در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند.

وی گفت: مسئول انقلابی مسئولی است که در بین مردم حضور پیدا کند و مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و راه چاره ای پیدا کند.

رئیس حوزه قضایی چاروسا بیان کرد: در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در دنیا انقلابی بیش از این سراغ نداریم و این یک معجزه خدادادی و الهی است که پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) برسد و ادامه داشتن انقلاب از خود انقلاب مهمتر است و آنچه از انقلاب کردن مهمتر است حفظ خود انقلاب است.

انصاری پور با هشدار به جوانان در دوران انقلاب تاکید کرد: اگر این روزها مشاهده کنیم دشمن نوک پیکانش را متوجه جوانان کرده است؛ چرا دشمن اینکار را انجام داد؟ چون جوان فضای قبل از انقلاب را نمی داند و صرفا فضای حال امروزی انقلاب را می داند و در فضای مجازی انواع شبهه به سمت جوانان انقلابی و مسلمان روانه می کنند و جوانان باید هوشیار باشند.

رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه خدمات عمومی در روستاها در ایام انقلاب افزایش یافته است باید قدردان این خدمات و انقلاب باشیم یادآور شد: برای حفظ انقلاب قریب به ۲۵۰هزار شهید تقدیم کردیم و عملکرد نظام در گوشه گوشه مناطق و کشور و حضور مسئولان در بین مردم نماد استمرار نظام و انقلاب است و همین حضور مردم در برنامه های دهه فجر نشانه استمرار داشتن انقلاب و قدردانی مردم از نظام است.

وی با بیان اینکه مردم مواظب باشید این قطار استمرار انقلاب نایستد بیان کرد: از اول انقلاب تا حال هرکسی که از قطار انقلاب پیاده شد ضربه خودش را دید، در همین دوران های گذشته افرادی بودند در مقابل رهبری موضع گرفتند و می بینیم منزوی و گوشه نشین شدند و مبادا فرد انقلابی از قطار انقلاب پیاده شود.

ادامه مسئولین با حضور در روستای پس رش مشکلات این روستا را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

  • نویسنده : وحید آهنگ