تذکر استاندار/ کاندیدای۱۴۰۰ شورای شهر دیشموک چه کسانی هستند؟
تذکر استاندار/ کاندیدای۱۴۰۰ شورای شهر دیشموک چه کسانی هستند؟
اینکه چه کسانی ثبت نام می کنند و کاندیدای شورای شهر 1400 دیشموک چه افرادی هستند، در روزهای آتی مشخص خواهد شد و خبرهای کاملتری از این رسانه خبری منتشر می شود.

تذکر استاندار/ کاندیدای شورای شهر دیشموک چه کسانی هستند؟/آیا مردم دوباره طایفه گرایی می نگرند یا تیم شایسته که دنبال منافع عموم هستند را انتخاب خواهند کرد!/ گزینه های عجیبی خواهند امد!

خبر دیشموک فعلا بدوراز قلم زدن درخصوص فراز نشیب اتفاقات شورای شهر فعلی دیشموک، می نویسد: آیا مردم شهر دیشموک در انتخابات پیش روی ( ۱۴۰۰ )به نیروهایی رای می دهند، که منافع عموم را در نظر داشته باشند یا باز هم اسیر یکسری اتفاقات خواهند شد و افرادی در این بحبوبه بالا می آیند که جزمنفعت شخصی، چیزی در ذهن خود نخواهند داشت!

اینکه چه کسانی ثبت نام می کنند و کاندیدای شورای شهر ۱۴۰۰ دیشموک چه افرادی هستند، در روزهای آتی مشخص خواهد شد و خبرهای کاملتری از این رسانه خبری منتشر می شود.

تحقیقات میدانی و گزارشات دریافتی رسانه خبری خبر دیشموک حاکی از این است گزینه های عجیبی در انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر دیشموک هستند!، گویا اعضای شوراهای اسبق و سابق دوباره هم قصد ورود به سیاست را دارند

گزینه هایی هم که عمری از فعالیت سیاسی شان می گذرد؛ گویا قصد ترک این عرصه را ندارند و همچنان تفکر جذب و اخذ امتیازات ویژه برای خود و بستگانشان را در سر می پرورانند و  فضای حضور را برای خویش مهیا میدانند.

استاندار هم در مصاحبه ای منتشر شده در خبرگزاری ها و سایت های خبری با تذکر به شروع زودهنگام تبلیغات رسانه ای ، گفت: برخی ها هنوز خبری نشده، شروع به گشت های انتخاباتی کردند.

منتظر خبرهای بعدی ما باشید.

تقویم انتخابات۱۴۰۰ به شرح ذیل است:

هشتم فروردین ۱۴۰۰ فرآیند اجرایی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس آغاز و ۲۱ اردیبهشت نیز فرآیند اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری و ثبت‌نام‌ها شروع می‌شود. جمال عرف افزود: ۱۹ اسفند فرآیند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی آغاز و ثبت‌نام‌ها شروع و هیات‌های اجرایی تشکیل می‌شود. داوطلبان این انتخابات باید سوءپیشینه‌ها را از حالا تهیه کنند. وی روز گذشته در یک نشست خبری تاکید کرد: انتخابات را بر اساس همه پروتکل‌های بهداشتی از جمله افزایش شعب انتخابات و ایجاد فاصله اجتماعی در روز اخذ رای برگزار می‌کنیم. ساعات اخذ رای را افزایش می‌دهیم و زودتر آغاز می‌کنیم چون قانون اجازه افزایش تعداد روزهای رای‌گیری را نداده است‌. تلاش ما این است که انتخابات در فضای ایمن برگزار شده و مردم دغدغه نداشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در رایزنی با شورای نگهبان به جمع‌بندی نرسیدیم که از صندوق الکترونیکی در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس استفاده کنیم، اما با هیات مرکزی انتخابات شوراها به توافق رسیده‌ایم. ما ۳۰هزار صندوق الکترونیکی در اختیار داشته و می‌توانیم در ۱۰هزار شعبه انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم. بر اساس توافقات انجام شده، حداقل در حدود ۱۳۰ شهر انتخابات الکترونیکی برگزار می‌کنیم.  در ادامه این نشست سید‌اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره زمان ثبت‌نام انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ثبت‌نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از ۸ فروردین ۱۴۰۰ و انتخابات مجلس خبرگان از ۱۳ فروردین آغاز شده و به مدت یک هفته انجام می‌شود. ثبت‌نام ریاست‌جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و ثبت‌نام شوراهای شهر هم از ۲۰ اسفند امسال شروع خواهد شد.

  • نویسنده : وحید آهنگ