تاکید استاندار و رئیس دفتر شورای نگهبان بر برگزاری انتخابات سالم
تاکید استاندار و رئیس دفتر شورای نگهبان بر برگزاری انتخابات سالم
استاندار و رئیس دفتر شورای نگهبان در برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کردند.

ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات و رئیس دفتر شورای نگهبان در استان گفت: انتخابات بر مبنای اصول امانت داری، بی‌طرفی و قانون گرایی و بر اساس شاخص های تعریف شده در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 حسین کلانتری در این نشست اظهار داشت: سلامت انتخابات جزء اصول خدشه ناپذیر همه مسئولان اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و مهمترین موضوع برای تحقق این مهم عمل شفاف به قانون خواهد بود.

 وی افزود: امانت‌داری و بی‌طرفی همه مجریان وظیفه ای است که مطالبه جدی مردم است و هر اقدامی که بر اساس بی‌طرفی و امانت‌داری صورت گیرد اعتمادسازی عمومی را به وجود خواهد آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: موضوع مهم دیگری که در همه ادوار گذشته مورد توجه جدی بوده امنیت انتخابات است.

کلانتری وظایف مسئولین برگزاری انتخابات را تامین امنیت برگزاری انتخابات در همه‌ی مراحل چه قبل از انتخابات و حین و بعد از انتخابات دانست و بیان کرد: این امر مهم با همت و تلاش همه نیروهای انتظامی و همکاری و حمایت اعضای شورای تامین و همچنین مشارکت و همراهی مردم در سال‌های گذشته به خوبی محقق شده است.

وی افزود: در این دوره هم با آسیب شناسی و استفاده از همه تجارب گذشته و اتخاذ تدابیر لازم متناسب با شرایط کنونی همه امکانات لازم پیش بینی شده و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

استاندار با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات نقش اصلی را در ایجاد مشارکت حداکثری و شور و نشاط انتخاباتی خواهند داشت، گفت: امیدواریم با عمل به قانون ، رعایت امانت داری و اصل بی‌طرفی و اقدامات قاطع در راستای سلامت و امنیت انتخابات  شاهد مشارکت موثر مردم در روز ۲۸ خرداد در محل شعب اخذ رای باشیم.

 حجت الاسلام خرم روز رئیس دفتر شورای نگهبان در استان نیز در این نشست با تشکر از اعضای ستاد انتخابات استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سلامت انتخابات، سلامت مردم و حضور حداکثری در انتخابات مهم است.

خرم‌روز تاکید کرد:با همت مسئولان و دست اندرکاران  شاهد حضور حداکثری خواهیم بود، این ملت نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نخواهند بود، این انتخابات پشتوانه مسئولان و ایجاد اقتدار نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/