تاکید استاندار به انسداد مسیر ورودی ۳ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از سمت خوزستان
تاکید استاندار به انسداد مسیر ورودی ۳ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد از سمت خوزستان
معاون فرماندار گچساران گفت: با توجه به همجواری استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی در این استان انسداد مسیر ورودی شهرهای گچساران، دهدشت و بهمئی از سمت خوزستان مورد تاکید استاندار است.

سید مرتضی سجادپور در نشست هفتاد و سومین ستاد مقابله با کرونا شهرستان  اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان گچساران  محدودیت ترددی در شهرستان  اعمال شده است.

 وی ادامه داد: با توجه به همجواری ۳ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد با استان خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی  در این استان انسداد مسیرهای ورودی شهرستان‌های که در مرز جنوبی قرار گرفته‌اند  از جمله  شهرستان گچساران، دهدشت و بهمئی  مورد تاکید استاندار است که روز گذشته مسیر ورودی گچساران از سمت خوزستان مسدود شد.

 معاون فرماندار گچساران ادامه داد: برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از کنترل خودرهای پلاک غیربومی به شهرستان ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی، بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

 سجادپور  در ادامه ابراز کرد: در یک هفته گذشته ۶۳۰ مورد از بازار و صنوف مختلف بازدید به عمل آمده است که منجر به پلمب ۸ واحد متخلف شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی از بازار در قالب ۳۵گشت مشترک  با مشارکت اداره تعزیرات، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و ادراه صمت انجام می‌گیرد.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱