تامین نیازهای جوانان از اولویت های مهم استان باشد
تامین نیازهای جوانان از اولویت های مهم استان باشد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین نیازهای جوانان از اولویت های مهم استان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ ،سیدجواد هاشمی مهر در نشست ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: شناسایی مستمر نیازهای فکری و فرهنگی جوانان و رفع مشکلات باید مورد توجه جدی همه دستگاه های اجرایی اقتصادی، فرهنگی و بانکی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بر هویت بخشی به جوانان تاکید کرد و افزود: پشتیبانی از جوانان در عرصه های مختلف باید مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی سه ماهه تابستان را فرصتی مناسب برای پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دانست و گفت: در این ایام باید فرصت را برای برپایی کلاس های آموزشی و کسب کارهای نوین فراهم کرد.

هاشمی مهر تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و ورزش استان با همکاری یکدیگر برنامه ها و مسابقات ورزشی برای جوانان تدارک ببینند.

معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش هم برای جوانان علاقمند به کسب مهارت های فنی و حرفه و دیگر آموزش های کارگاهی زمینه را فراهم سازد.

سیدجواد ابراز داشت از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود که از ظرفیت جوانان در عرصه های مختلف خلافیت، پویایی، نوگرایی و سیاست گذاری ها بهره گیرند.

وی تصریح کرد: توجه به جوانان از سیاست های کلی نظام و جز تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اشتغال، مسکن و ازدواج را مهمترین مطالبه حوزه جوانان دانست وعنوان کرد: باید ظرفیت های قانونی و دولتی برای رفع این مشکلات در استان به کار گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان‌ کرد: اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان با برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی برنامه ریزی شود.

سیدجواد بیان کرد: حسینیه ها، مساجد و کانون های فرهنگی از ظرفیت های مهمی است که با برنامه ریزی های لازم باید از این ظرفیت موجود استفاده حداکثری صورت گیرد.

هاشمی مهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با تعامل و مشارکت چه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی و چه در پرداخت تسهیلات بانکی نهایت تلاش و همکاری خود را با جوانان به کار گیرند.

در این نشست هر کدام از اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای کاهش رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و هرچه غنی ترسازی اوقات فراغت جوانان در تابستان پرداختند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ