بی عدالتی و بی‌انصافی در به کارگیری ها و استخدام‌ها به اوج خود رسید/ایجاد اختلاف میان ایلات و طوایف
بی عدالتی و بی‌انصافی در به کارگیری ها و استخدام‌ها به اوج خود رسید/ایجاد اختلاف میان ایلات و طوایف
بی عدالتی و بی‌انصافی در به کارگیری ها و استخدام‌ها در کهگیلویه و بویراحمد به اوج خود رسید و تقریباً در هیچ منطقه‌ای از استان نبود که مردم گلایه‌مند نباشند و فریاد نکشند.

طی چند سال اخیر یکی از اصلی‌ترین گلایه‌ها و دغدغه ها و انتقادات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع اشتغال و البته بی انصافی و بی عدالتی بوده که در این خصوص دیده شده است.

بی عدالتی و بی‌انصافی در به کارگیری ها و استخدام‌ها به اوج خود رسید و تقریباً در هیچ منطقه‌ای از استان نبود که مردم گلایه‌مند نباشند و فریاد نکشند.

بکارگیری های قومی طایفه‌ای و رابطه‌ای موجب گسست میان مناطق مختلف استان و ایجاد اختلاف میان ایلات و طوایف شد بی عدالتی و بی انصافی که موجب بدنام شدن کهگیلویه و بویراحمد گردید و احکام قضایی شدیدی برای برخی مدیران صادر شد که همین نیز بیشتر بدنامی به همراه آورد.

در بسیاری از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بکارگیری‌هایی در قالب‌های مختلف استخدامی صورت گرفت که رندانه با ترفندهای مختلف لباس قانونی بر آنها نیز پوشیده شد.

یقیناً خیلی ها می‌دانند که مسبب اصلی این گونه اقدامات غیر قانونی در استان چه شخص یا اشخاصی بودند که نیاز است برای پیگیری چنین اعمال فراقانونی و شکستن مرزهای قانون و گفت با مسببان آن برخورد جدی شود.

نیاز است جوانان جویای نام اما پشت خط مانده و بیکار که مشمول این بی انصافی و بی عدالتی شده‌اند ندای حق طلبی سر داده با معرفی افراد قانون شکن به رسانه‌ها و مراجع قضایی و امنیتی در هر کسوت و مقامی از نماینده مجلس گرفته تا مدیران کل و مدیران شهرستانی به سالم سازی و نهادینه کردن عدالت و انصاف در استان و جلوگیری از قانون گریزی و قانون شکنی‌ها در آینده کمک کنند تا یک بار برای همیشه چنین رفتارهای زشت و مردم‌گریز در استان کفن و دفن شود.

این رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز آماده شنیدن گزارشات و اطلاعات جدید و مسکوت مانده مربوط به چنین تخلفاتی در سالیان اخیر با مدرک و سند می‌باشد.

انتهای پیام/فارس