بی‌توجهی مسوولان و سریال ادامه‌دار بی‌آبی دیشموک
بی‌توجهی مسوولان و سریال ادامه‌دار بی‌آبی دیشموک
شهر دیشموک در 85 کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه دهدشت واقع است دارای بیش از 6 هزار نفر جمعیت و همچنان دارای مشکل آب شرب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، شهر دیشموک در ۸۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه دهدشت واقع است دارای بیش از ۶ هزار نفر جمعیت و همچنان دارای مشکل آب شرب است.

مشکل آب شرب شهر دیشموک که از ۷ سال پیش تا به حال در دستور کار مسوولان قرار گرفته و مردم همچنان با این مشکل دسته و پنجه نرم می‌کنند.

مسوولان بدانند خداوند همیشه فرصت را در اختیارشان نمی‌گذارد که به مردم خدمت کنند اگر بر مردم بداخلاقی کنند و به مردم خدمت ناعادلانه همراه با تبعیض داشته باشند مطمئن باشند که این مسوولیت‌ها

شهر دیشموک در ۸۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه دهدشت واقع است دارای بیش از ۶ هزار نفر جمعیت و همچنان دارای مشکل آب شرب است.

بی‌توجهی مسوولان و سریال ادامه‌دار بی‌آبی دیشموک

به گزارش خبر دیشموک، شهر دیشموک در ۸۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کهگیلویه دهدشت واقع است دارای بیش از ۶ هزار نفر جمعیت و همچنان دارای مشکل آب شرب است.

مشکل آب شرب شهر دیشموک که از ۷ سال پیش تا به حال در دستور کار مسوولان قرار گرفته و مردم همچنان با این مشکل دسته و پنجه نرم می‌کنند.

مسوولان بدانند خداوند همیشه فرصت را در اختیارشان نمی‌گذارد که به مردم خدمت کنند اگر بر مردم بداخلاقی کنند و به مردم خدمت ناعادلانه همراه با تبعیض داشته باشند مطمئن باشند که این مسوولیت‌ها همیشگی نیست..

در خصوص مشکل آب دیشموک مسوولان وعده و وعیدهای زیادی می‌دهند که متاسفانه هیچ کدام عملی نمی‌شود مردم می‌مانند و مشکل ادامه دار بی‌آبی.

تلخی و غیر استفاده بودن آب دیشموک مشکلی است که مردم این شهر با آن روبه رو هستند و تنها به وعده و عید مسوولان دل خوش کرده‌اند.

تا به حال چندین بار مشکل آب شرب شهر دیشموک توسط مسوولان برنامه‌ریزی شده است اما با توجه به این که برنامه‌ریزهای بعمل آمده کارشناسی نبوده با صرف هزینه‌های هنگفت میلیاردی و ضربه زدن به بیت‌المال رفع مشکل آب شرب دیشموک با بی‌توجهی مسوولان همچنان ادامه دارد.

در سال‌های اخیر در شورای اداری بخش و هم توسط نمایندگان مجلس مصوباتی تصویب شد یکی رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک در کوتاه مدت و هم در دراز مدت مبدل به آب پایدار می‌گردد و مصوبه‌های دیگری همچنان تا اجرای عملیات آب پایدار باید آبفای شهرستان با تانکر آب شرب مناسب مردم شهر دیشموک را مهیا کنند اما نه خبر از کوتاه مدت بود و نه دراز مدت و تمام مصوبات مشکل آب شرب شهر دیشموک بعد اتمام دوره مدیریتی مسوولان به یک سریال ادامه‌دار تبدیل شد و هیچ اقدامی صورت نگرفت و مشکل بی آبی و عدم دسترسی به آب سالم همچنان سر جایش است و مردم از این موضوع رنج مِی‌برند..

مسوولان بدانند تا حال تعدادی زیادی از افراد زیر ۱۶ سال منطقه دیشموک با توجه به این که به پزشک مراجعه کردند از طرف دکتر بر داشتن هپاتیت فرزندانشان آن هم برگرفته از آب شرب عنوان گردید.

حالا که آخرین نهاد حمایتی که بر اجرای رفع مشکل آب شرب را در دستور کار قرار داده است آن هم به مدت زمان کوتاه ۳ ماهه‌ای ترس و دلهره بر مردم انداخته که چرا هر مسوول و هر اداره که وعده رفع مشکل آب شرب شهر دیشموک را ‌وعده ۳ ماهه می‌دهد این وعده‌های ۳ ماهه مبدل به بیش از سال و ناتوان از رفع مشکل مصوبه وعده داده شده را خنثی می ‌کنند.

به گزارش فارس؛ امیدوارم با همکاری بنیاد علوی دیشموکبه زودی شاهد بهره‌برداری آب شرب شهر باشیم.

خواسته مردم شهر دیشموک از استاندار جدید رفع مشکلات منطقه دیشموک است و از استاندار خواستند تا با نگاه ویژه این منطقه را دریابد.

 

منبع ؛فارس

 

  • نویسنده : مالک آهنگ