بیمه کشاورزی در کنار بنیاد علوی برای توسعه اقتصادی مناطق دیشموک و چاروسا
بیمه کشاورزی در کنار بنیاد علوی برای توسعه اقتصادی مناطق دیشموک و چاروسا
معارفه مسئول بیمه کشاورزی دیشموک و قلعه رئیسی/بنیاد علوی یک ظرفیت بی نظیر جهت خدمت به مردم دیشموک است

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در مراسم معارفه مسئول بیمه کشاورزی چاروسا و دیشموک؛ مهندس مرادی معاونت بیمه ای مدیریت بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از زحمات چندساله مهندس نعمت الله رحیمی زاده گفت: ظرفیت و توانایی رحیمی زاده در سال‌های اخیر محور بحث بیمه کشاورزی، در دو منطقه چاروسا و دیشموک کمک بزرگی بوده است.

مهندس مرادی تصریح کرد: با توجه به عملکرد،توانایی و سابقه خوب مهندس نعمت الله رحیمی زاده ،تصمیم گرفته شد تا بار دیگر این مسئولیت بزرگ را به وی بسپاریم.

وی با اشاره به استقرار بنیاد علوی در دیشموک، بیان کرد: درخواست من از اسفندیار مختاری دبیر نهادپیشرفت و آبادانی دیشموک این است، از ظرفیت و توانایی و امتیاز بزرگ بیمه کشاورزی و مسئول آن در دیشموک نهایت استفاده را ببرند.

معاون بانک کشاورزی استان ابراز امیدواری کرد: امید است از این امر درجهت خدمت به مردم منطقه باتعامل ویژه بنیاد علوی در کنار بیمه کشاورزی در دیشموک، شاهد گسترش فعالیت ها باشیم.

مهندس مرادی بنیاد علوی با مدیریت اسفندیار مختاری را امتیاز بزرگی دانست و متذکر شد: طبق بررسی ها و عملکرد چند ماهه این نهاد انقلابی انتظار و امید آن می‌رود در ادامه شاهد تحول بزرگی در تمام زمینه ها علی الخصوص کشاورزی در بخش دیشموک باشیم

انتهای پیام/و:آ

  • نویسنده : وحید آهنگ