بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دهدشت در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دهدشت در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با صدور بیانیه‌ای اقدام اتحادیه اروپا نسبت به تحریم شدن بسیج دانشجویی را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با صدور بیانیه‌ای اقدام اتحادیه اروپا نسبت به تحریم شدن بسیج دانشجویی را محکوم کردند.

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنْ تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِنْ تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُوا بِهَا ۖ وَإِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا ۗ إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ

“اگر نیکی به شما برسد، آنها را ناراحت می‌کند؛ و اگر حادثه ناگواری برای شما رخ دهد، خوشحال می‌شوند. (امّا) اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگاری پیشه کنید، نقشه‌های (خائنانه) آنان، به شما زیانی نمی‌رساند، خداوند به آنچه انجام می‌دهند، احاطه دارد..(قرآن کریم سوره عمران،۱۲۰)”.

 

تحریم تشکل پرافتخار بسیج دانشجویی از سوی استعمار از هم پاشیده اروپا، برخاسته از ترس ناشی از قدرت روز افزون فرهنگ و تمدن اسلامی در مقابل خوی ضد حقوق بشری اینان است.

 

تاریخ به وضوح نشان داده که این شیطان صفتان ترسو، برای اضمحلال جهان غیر خود حاضر است از هر حیله و مسیر شوم برای رسیدن به اهداف شیطانی خود بهره ببرد. که این امر به وضوح جای پای اینان را در پروژه اغتشاشات اخیر(سوریه سازی ایران) هویدا می‌سازد.

 

وَلَنْ تَرْضَى عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ

خداوند حکیم به صراحت در قرآن فرموده که هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی.(قرآن کریم، سوره بقره، ۱۲۰)،

دشمنان هویت گمان می‌کنند با این اعمال مفتضحانه می‌توانند جوانان غیور بسیجی را از صحنه کارزار کنار بزنند، اما نمی‌دانند که مریدان و سربازان خمینی کبیر با آن وطن‌فروشانی که مواضعشان تابع اخم و لبخند چند سیاستمدار اروپایی است، هیچ شباهتی ندارند.

 

تاریخ پربرکت چهار دهه عمر انقلاب اسلامی مبین برگ‌های درخشانی از افتخارات بسیج دانشجویی می باشد. تبیین و تشریح سیاست‌های خصمانه دشمنان مردم ایران اسلامی، راه اندازی هزاران اردوی جهادی در نقاط محروم کشور، میدان‌داری در دوران کرونا، تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان برای تأمین نیازهای مردم ایران، حفاظت از استقلال فرهنگی ایرانیان و ارزش‌های تمدنی ایران زمین در برابر هجمه‌های بی‌سابقه ادراکی علیه کشور و ده‌ها موضوع دیگر سند افتخار یست بر عملکرد این نهاد انقلابی دانشجویی و همین امر باعث شده که این عمل نابخردانه سند افتخاری باشد که بیش از پیش عظمت هویت ساز بسیج دانشجویی را به رخ جهانیان بکشاند.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت این اقدام نسنجیده اتحادیه اروپا، که ناشی از استیصال استعمار است را محکوم نموده و ضمن حمایت کامل از بسیج دانشجویی، از سوی اساتید بسیجی دانشگاه اعلام می‌دارد که تا پای جان حتی قدمی از مسیر انقلاب اسلامی عقب نخواهد کشید.

و همچنین از دانشجویان پر افتخار بسیجی انتظار می رود که با قدم‌هایی استوارتر از قبل در مسیر باشکوه انقلاب اسلامی و هویت‌سازی اسلامی گام بردارند.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ