بهترین نوشیدنی برای از بین بردن چربی‌های شکمی را بشناسید
بهترین نوشیدنی برای از بین بردن چربی‌های شکمی را بشناسید
یک متخصص طب سنتی در خصوص چربی‌های شکمی هشدار داد. زیرا این افراد زودتر به دیابت نوع ۲ مبتلا می‌شوند.

به گزارش خبر دیشموک،  صدآنلاین یک متخصص طب سنتی یکی از علل دیابت نوع ۲ را چربی شکمی خواند و در این باره توضیحاتی را ارایه داد.

حجت‌الاسلام سید حسن ضیایی گفت: علوم پزشکی و علوم مهندسی را باید از کتاب‌های مرجع خودمان بنویسیم و اساتید هر رشته از مراجع کتاب‌های قدیمی برای هر رشته کتاب بنویسند.

ضیایی با اشاره به برخی از درمان‌های گیاهی و سنتی، گفت: یکی از علل دیابت نوع ۲ چربی شکمی است. چای آلبالو و عرق طبیعی زیره ضد چاقی شکم است. البته زیره سبز شیرین مخصوص زنان است و برای مردان توصیه نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای درمان دیابت نوع ۲، برگه‌های کاهو و برگه گل کلپوره همچنین مصرف دو عدد بادام تلخ روزانه و پیاده‌روی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ناشتا می‌تواند در درمان دیابت نوع ۲ موثر باشد.

این متخصص طب سنتی در زمینه درمان سنتی یبوست گفت: پودر گل‌محمدی و پودر گل خبازی با یک لیوان دوغ شیرین کم‌چرب بدون گاز قبل از هر وعده غذایی مصرف شود.

ضیایی در ادامه برای درمان دیابت نوع ۱ گفت: هویج زرد رنده کنید و ناشتا بخورید و یا مربایتان را را با عسل طبیعی درست کنید. همچنین قبل از هر وعده غذایی دم کرده ریشه شیرین بیان نیز برای درمان دیابت نوع ۱ مفید خواهد بود.

وی، استرس را از علل ریزش موی سر و همچنین چربی مو را از علل تشدید این امر خواند و گفت: کسی که پوست سر و ساقه موهایش چرب است، سرعت ریزش موهایش بالا می‌رود. برای کنترل چربی مو باید دو ساعت قبل از استحمام، سرکه طبیعی سیب به پوست سر و ساقه مو‌ها زده شود. همچنین صابون زیتون و شامپو بچه، لایه‌بردار طبیعی چربی سر است و ضد خارش بوده و چربی اضافه مو را از بین می‌برد.

وی همچنین خشک کردن مو با سشوار را یکی از دلایل تشدید ریزش مو دانست و گفت: مو‌ها باید با حوله نخی خشک شود. مو‌ها با گیره‌های محکم نباید بسته شود و برای شانه‌زدن نباید از شانه نوک تیز استفاده شود.

ضیایی گفت: هر هشت ساعت دم کرده رازیانه با عسل برای تقویت پیاز مو‌ها موثر است. همچنین روغن کندش و سپس روغن بادام تلخ یا روغن سیاه دانه خالص برای کنترل ریزش مو مفید است.

وی برای درمان کسانی که عرق بد بو دارند و دچار ریزش عرق فراوان در زمستان و تابستان می‌شوند، گفت: سرکه طبیعی سیب لای انگشت و پا‌ها بزنند که ضد قارچ و ضد باکتری است و آنتی‌باکتریال طبیعی است.