بنیاد علوی و ورزش و جوانان پای کار؛ مسابقات و همایش های ورزشی پرشور برگزار می شود
بنیاد علوی و ورزش و جوانان پای کار؛ مسابقات و همایش های ورزشی پرشور برگزار می شود
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: برای بحث ورزش بخش دیشموک بصورت تخصصی و ویژه پای کار هستیم و مشارکت ورزش و جوانان و مردم در کنار ما باعث خواهد شد بزودی انقلاب عظیمی در ورزش دیشموک انجام شود

 

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک ؛عصر روز سه شنبه ۷بهمن مسئول ورزش و جوانان دیشموک با دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک دیدار و گفتگو کرد.

مسئول ورزش و جوانان دیشموک در این جلسه پیرامون مسائل ورزش منطقه و مشکلات عمرانی در عرصه ورزش گفت و اذعان داشت :امیدواریم بنیاد علوی در کنار ورزش و جوانان جهت تکمیل و افتتاح پروژه های بخش تعامل ویژه داشته باشند .

اندیک به مواردی اشاره کرد از جمله :احداث سکوهای ورزشگاه آزادی دیشموک، تکمیل سالن ورزشی درغک، تعویض کف پوش سالن ورزشی روستای اسفندان،
احداث چمن های مصنوعی در روستاهای بخش دیشموک،احداث سالن ویژه بانوان در دیشموک

اندیک در ادامه اظهار نمود: نسخه شفا بخش آسیب های اجتماعی در بخش دیشموک به ویژه بانوان همین ورزش است که تا الان دبیر محترم نهاد آبادانی کوتاهی نکرد و گام های بلندی جهت توسعه و فعال کردن ورزش بانوان برداشته شد و انشاءالله در ادامه این روند ادامه داشته باشد.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک گفت: برای بحث ورزش بخش دیشموک بصورت تخصصی و ویژه پای کار هستیم و در صورت مشارکت ورزش و جوانان و مردم با بنیاد علوی  بزودی برنامه های متفاوت ورزشی  در بخش دیشموک انجام خواهد شود.

در پایان اسفندیار مختاری گفت: بحث سلامتی و امنیت دو مقوله اساسی در زندگی هستند و سلامتی با ورزش محقق خواهد شد، در کنار این دو مورد اخلاق ورزشی راس کار می باشد که امیدواریم این امر مهم هم در زمره کارهای ورزشکاران منطقه باشد.

 

انتهای پیام :م/آ