بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند
بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: استان در یک دوره 4 ساله می‌تواند به استانی رشد یافته تبدیل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با وجود داشتن منابع و ذخایر فراوان اما فقیر است و از محرومیت رنج می برد.
به گزارش خبر دیشموک، سید علی احمدزاده روز سه شنبه (۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) در آئین معارفه خود به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از اعتماد دولت مردمی سیزدهم که نسبت برای انتخاب اینجانب اعتماد کرده و این توفیق برای خدمت گذاری به مردم نصیب من شد خدا را سپاسگزارم.
وی افزود: فقر و محرومیت مضاعف در این استان بیداد می‌کند که با استفاده از تجارب و با همدلی مردم این استان در صدد رفع آن ها گام‌هایی برداشته می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۸ درصد مردم این استان جوان هستند و باید با بهره گیری از توان و ظرفیت آن‌ها برای کمک به توسعه استان استفاده شود.
احمدزاده عنوان کرد: امکان توسعه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود و بروکراسی اداری در این زمینه تا حد ممکن کاهش یابد.
وی تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت نیروهای با تجربه استان برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد و رونق تولید و اشتغال در آن استفاده بیشتری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: چهره سه شهر بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد شامل؛ یاسوج، گچساران و دهدشت به همت شهرداران این شهرها زیبا سازی شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم در استان فقیر و ناتوان هستند، گفت: راه زندگی و پیشرفت همه ما اتکا به توانایی‌ها و همکاری برای استفاده از منابع استان برای پیشرفت استان است.


احمد زاده افزود: کهگیلویه و بویراحمد سرآمد شجاعت، دلیری و شهامت است و مردمانش سر تسلیم در برابر دشمن فرود نیاورده، اما تسلیم امر ولایت و امامت هستند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های فراوانی دارد، گفت: استان نیازمند مدیران جهادی و پای کار است و اگر این استان، آیت‌الله سید کرامت الله ملک حسینی و آمیراحمد تقوی را از دست داده، اما دل گرم به وجود حضرت آیت‌الله ملک حسینی در مجلس خبرگان رهبری و آیت الله حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه است.
.احمد زاده تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای نیروهایی شایسته‌ای است، اما نیروهای جهادی باید پای کار باشند.

.استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یک دوره چهار ساله می‌توان استان را به یک استان رشد یافته تبدیل کرد
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسائل و مشکلات متعددی در دوران خدمت اینجانب در استان وجود داشت که از جمله آن ها می توان به زلزله سی سخت، سیلاب، کرونا، بحث بنزین، اعتبارنامه نماینده گچساران و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع اشاره کرد.
حسین کلانتری افزود: برای رفع این مسائل و مشکلات به همراه مجموعه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نکرده ام.
وی ابراز داشت: یکی از فرزندان توانمند و شایسته کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب و معارفه شد و انتظار می‌رود همگان نهایت همکاری و تعامل را با ایشان داشته باشند.کلانتری بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در برخی شاخص ها جزو سه استان برتر کشور بوده و حتی رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات را داشته است.
هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.
در جلسه امروز از خدمات حسین کلانتری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

انتهای پیام/