برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۷ هزار شهید ترور در یاسوج
برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۷ هزار شهید ترور در یاسوج
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 6 تا 12 تیر هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: مراسم بزرگداشت 17 هزار شهید ترور و مراسم شهدای هفتم تیر در یاسوج برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: ۶ تا ۱۲ تیر ماه به‌نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جبهه کفر به رهبری آمریکا اقدامات متعدد جنایتکارانه بر علیه نظام انجام داده است و علاوه بر این، با استفاده از ابزار رسانه تبلیغات سوئی به معنای نقض حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده است.

وی بیان کرد: آمریکا از حربه حقوق بشر برای فشار به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند در حالی که خود آمریکا ناقض حقوق بشر است و در هر گوشه از جهان جنایت و حادثه تروریستی صورت می‌گیرد یا توسط آمریکا بوده و یا با چراغ سبز و حمایت آمریکا و سردمداران آن بوده است.

این مسوول با اشاره به اینکه تاریخ گواه و شاهد همه جنایت‌های آمریکا است و سردمداران آمریکایی حق ندارند که بخواهند در مورد حقوق بشر حرف و سخنی به زبان بیاورند، گفت: جمهوری اسلامی ایران قربانی اصلی تروریست است و بیش از ۱۷ هزار شهید، جنایت تروریست‌ها در جمهوری اسلامی ایران است.

خاضع با اشاره به حوادث تروریستی دهه ۶۰ گفت: سوء قصد نافرجام به جان مقام معظم رهبری در سال ۶۰، بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری و شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در هفتم تیر ۶۰، بمباران شیمیایی سردشت در ۸ تیر و شهادت ۱۱۰ نفر و زخمی شدن ۵ هزار نفر و در آخر هم شلیک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در ۱۲ تیر سال ۶۷ که منجر به کشته شدن همه ۲۹۰ مسافر آن از جمله زنان و کودکان شد بخشی از جنایت‌های آمریکا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به سرنوشت محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر پرداخت و گفت: اگر بصیرت، دشمن‌شناسی و درایت امامین انقلاب نبود سرنوشت انقلاب اسلامی به مانند انقلاب مصر می‌شد.

وی با بیان اینکه در این هفته جنایت آمریکا در جمهوری اسلامی بازخوانی شود، گفت: برگزاری نمایشگاه پوستر و کاریکاتور با موضوع حقوق بشر آمریکایی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، نشست‌های بصیرت‌افزایی و کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانشگاهیان در این هفته، انتشار کلیپ  شهدای هفتم تیر و برگزاری جلسات شعر خوانی با موضوع شهدای هفتم تیر بخشی از برنامه‌های پیشنهادی در این هفته است.

این مسوول بیان کرد: پخش مستندات تلویزیونی، تولید و انتشار جنایت‌های آمریکا در رسانه و نشریات استانی، برگزاری مراسم بزرگداشت  تجلیل و تکریم ۱۷ هزار شهید ترور و برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر