برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در استان
برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در استان
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان از برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در نشست تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان که با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد، گفت: رمضان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت تبلیغ دین است و  باید به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبه‌های  بر حق مردم استان را برگزاری مراسم‌های مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و بیان کرد: اگر آیین‌های مذهبی ماه مبارک رمضان تعطیل شوند جامعه دچار خسران خواهد شد.

وی همچنین یکی دیگر از برنامه‌های این اداره‌کل را برگزاری جشنواره  مهرواره محله همدل عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح گسترش نشاط، امید و تقویت خود باوری دربین اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام افتخاری افزود:  در این طرح تاکید بر رویکرد اصلی یعنی تحول محله محور ، تاکید بر محوریت مساجد در حل مسائل محله و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل ماه مبارک رمضان در همدلی و همیاری اجتماعی، همچنین پررنگ کردن نقش راهبری امام محله در مقابل دیدگاه تصدی گرایانه و تاکید بر ظرفیت‌های محله و پای کار آوردن همه این ظرفیت‌ها دانست.

وی در ادامه نیز برگزاری برنامه‌های قرآنی، مراسم جزءخوانی قرآن  ، برگزاری محافل قرآنی با دعوت از قاریان بین المللی را از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک عنوان کرد و گفت: جشن اولین مهمانی از برنامه‌های فرهنگی این ماه خجسته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم‌افزایی دستگاه‌ها در عملیات رمضان،  پویش مهمان  امام حسنیم و راه‌اندازی پویش‌های همدلی و مواصات ،پویش ملی و رسانه‌ای عملیات یکپارچه رمضان ، تبلیغات محیطی و شهری و همچنین همایش هم‌اندیشی و هم‌افزایی شبکه‌های هئیات و تشکل‌ها از دیگر برنامه های این اداره کل در مبارک مبارک رمضان است.

انتهای پیام/