برگزاری اولین نمایشگاه فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد
برگزاری اولین نمایشگاه فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس هیات اندیشه ورز فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های تولیدی و رسانه‌ای فعالان فضای مجازی استان طراحی‌شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حمید نادریان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در بخش‌های سواد رسانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال، تولید محتوا، سکو‌های ارائه‌دهنده خدمات و استارتاپ‌ها، تجارت و بازرگانی، فرهنگ و هنرو خدمات برگزار می‌شود، افزود: صاحبان کسب و کار اینترنتی در زمینه‌های مختلف می‌توانند محصولات و خدمات خود را در این نمایشگاه مجازی به نمایش بگذارند.

 

رئیس هیات اندیشه ورز فضای مجازی استان ادامه داد: مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی در استان را می‌توان به افزایش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات برای توسعه کسب‌وکار اینترنتی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی برای نمایش تولیدات و تسهیل دسترسی به بازار‌های داخلی را عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فضای مجازی استان با شعار چالش‌های مجازی را به فرصت تبدیل کنیم برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه با همکاری و نظارت سازمان فضای مجازی بسیج استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، شبکه استانی دنا، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، اداره کل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس، دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال فرهنگ‌سازی از فضای مجازی هستیم، افزود: این نمایشگاه رویداد جدیدی است که می‌تواند گرایش فعالان مجازی استان برای حضور در این نمایشگاه را صدچندان کند و پیش‌بینی می‌شود که این حرکت نوین موردتوجه فعالین فضای مجازی و صاحبان کسب‌وکار اینترنتی قرار گیرد.

براین اساس، این نمایشگاه در مجاورت ساختمان معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج واقع در گلستان ۱۱، که از ۱۴ تا ۱۷ اسفندماه برگزار می‌شود، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ عصر حضور یابند.

 

انتهای یپام /

  • نویسنده : مالک آهنگ