برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به دور از کلیشه باشد
برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به دور از کلیشه باشد
سرهنگ مرادحاجتی گفت: قصد داریم در هفته دفاع مقدس از برنامه‌های کلیشه‌ای دوری کنیم.
جلسه کمیته هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در این جلسه با اشاره به رویکرد جدید اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: قصد داریم از برنامه‌های کلیشه‌ای و تکراری که شاید مخاطب گریز هم باشند، دوری کنیم. یکی از این برنامه‌ها آبروی محله برنامه‌ای است که طی آن عکس شهدا را بر روی سنگ حکاکی شده و بر سردر منازل خانواده‌های شهدا نصب می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر استفاده از فضای رسانه‌ای و مجازی بیان داشت: پویش ملی و مجازی «جمله‌های حماسی» نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از هم اکنون آن را در سطح کشور به اجرا گذاشتیم و از همه هموطنان خواسته ایم که جمله‌های حماسی خود را در خصوص فرهنگ دفاع مقدس به روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

سردار مرادحاجتی ضمن تقسیم وظایف و تکالیف دستگاه‌های مختلف عضو ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان، تاکید کرد: همه نهادها، سازمان ها، ادارات و مسئولین باید کمک و همراهی کنند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برنامه‌های پیش رو را به مردم عزیز و جامعه رزمنده و ایثارگر استان و کشور تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزای بسیج