برخی نمک انقلاب را خوردند اما نمکدان شکستند
برخی نمک انقلاب را خوردند اما نمکدان شکستند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: عده ای نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند، از انقلاب ارتزاق کردند اما صدای آمریکا، استکبار، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان بودند. 
به گزارش خبر دیشموک،  آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اقامه نماز گفت: شاخص ترین مسئله عبودیت انسان نماز است و حکومت اسلامی باید زمینه برگزاری نماز در جامعه اسلامی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر حکومت طاغوت ادامه پیدا می کرد چیزی از ارزش های اسلامی باقی نمی ماند، گفت: نماز به عنوان یکی از ارزش های اسلامی برکات زیادی دارد و برکات نماز جماعت دو چندان است.

وی بیان کرد: آیین‌های مذهبی باید برجسته شود و نماز ظهر و عصر در همه ادارات استان برگزار شود.

 آیت الله حسینی ادامه داد: بی اعتنایی به نماز جماعت مسلمین گناه است لذا گزارشی از وضعیت ادارات و نحوه برگزاری نماز جماعت ارائه شود و اگر ادار‌ه‌ای نسبت به برگزاری نماز جماعت کوتاهی کرد تذکر لازم داده شود.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت برای نماز جماعت ادارات در ابتدا مسئول ستاد اقامه نماز آن اداره، سپس مسئول ستاد اقامه نماز استان و من به عنوان نماینده ولی فقیه مسئول هستیم تا نماز جماعت در ادارات استان برگزار شود.

وی در ادامه بر تنوع در برنامه های فرهنگی از جمله نماز جماعت تاکید کرد و گفت: در نماز جماعت احکام، اخلاق و مسائل سیاسی تحلیل و به جهاد تبیین نیز پرداخته شود که این نوع تنوع موجب جذابیت در کارهای فرهنگی می شود.

 وی با بیان اینکه نشست ائمه  جماعات با مدیران در دستور کار باشد در خصوص اعتبارات فرهنگی گفت: ۱۲ درصد بودجه جاری دستگاهها مربوط به بخش فرهنگی است، یعنی ۱۰ درصد صرف زیرساخت‌ها می شود و دو درصد مربوط به محتواست که در زمینه محتوا و نرم افزارهای ویژه نماز اقداماتی انجام شود.

  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: عده ای نمک انقلاب را خوردند و نمکدان شکستند، از انقلاب ارتزاق کردند اما صدای آمریکا، استکبار، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان بودند.

وی به نشست هفته گذشته جمعی از مقامات سابق آمریکا و اعضای منافقین اشاره و عنوان کرد: در این نشست فرد جنایتکار، خبیث، ملعون و کسی که هیچ اعتقادی به اسلام ندارد و این همه این جنایت کرده را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی کردند البته تاریخ مصرف این افراد تمام شده است.

 وی عنوان کرد: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان بر مسئله تبلیغ و تبیین تاکید فراوانی داشتند. اگر تبیین شکل نگیرد جهالت همچنان باقی می ماند و دشمن و استکبار بر بال جهالت برنامه های خود را عملیاتی می کند.

آیت الله حسینی بیان کرد: در زمان اهل بیت(ع) هم دشمن با جهالت ائمه(ع) را منزوی کرد لذا نباید این مورد به فراموشی سپرده شود بلکه باید با مردم صحبت کنیم که کشور قبل از انقلاب چگونه بود و مردم در چه شرایطی به سر می بردند و الان چگونه است.

 وی عنوان کرد: آمریکا و انگلیس قبل از انقلاب چه مصیبت ها بر سر ما آوردند و به غیر از جنایت و خیانت و بدبختی چیز دیگری برای مردم ایران به ارمغان نیاورد. آنها در افغانستان ویتنام و عراق هم جز بدبختی کار دیگری برای مردم نکردند.

پایان پیام/