برای درگیری نظامی با ایالات متحده کاملا آماده ایم/دولت و ارتش آن را به کلی نابود می کنیم
برای درگیری نظامی با ایالات متحده کاملا آماده ایم/دولت و ارتش آن را به کلی نابود می کنیم
رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت روز پیروزی گفت که کشورش برای درگیری نظامی با ایالات متحده کاملا آماده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،علی‌رغم درخواست‌های سئول از پیونگ‌یانگ برای ادامه‌دادن مذاکرات صلح و کاهش تنش‌های نظامی در شبه‌جزیره کره، دولت کره شمالی اما همسایه جنوبی خود را تهدید کرد.

رسانه دولتی کره شمالی بامداد پنجشنبه به نقل از «کیم جونگ اون» رهبر این کشور گزارش داد که اگر کره جنوبی اقدامات نظامی خطرناکی انجام دهد، دولت و ارتش آن را به کلی نابود می‌کند.

خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از این گزارش نوشت: «رهبر کره شمالی در سخنرانی خود به مناسبت روز پیروزی گفت که کشورش برای درگیری نظامی با ایالات متحده کاملا آماده است».

کیم در سخنرانی خود گفت: «اگر رژیم کره جنوبی و گانگسترهای نظامی به فکر حمله نظامی به ما هستند و معتقدند که می‌توانند بخشی از قدرت نظامی ما را پیشگیرانه بر اساس ابزارها یا روش‌های نظامی خاص خنثی یا نابود کنند، در اشتباه هستند».

رهبر کره شمالی پیشتر نیز با تاکید بر لزوم تقویت توانمندی‌های نظامی کشورش، خواستار افزایش ضریب بازدارندگی جنگی پیونگ‌یانگ در برابر دولت‌های متخاصم شده بود.

از سوی دیگر وزارت خارجه پیونگ‌یانگ نیز ضمن متهم کردن آمریکا به تلاش برای تشکیل ناتوی آسیایی، بر لزوم تلاش برای افزایش توان تقابل در برابر واشنگتن تأکید کرد.

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ