بدانید اگر ما ضعیف بودیم، قطعاً دشمنان به ما حمله می‌کردند
بدانید اگر ما ضعیف بودیم، قطعاً دشمنان به ما حمله می‌کردند
امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» گفت: بدانید اگر ما ضعیف بودیم، قطعاً دشمنان به ما حمله می‌کردند. علت این‌که به ما حمله نمی‌کنند، قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح‌های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در گروه پدافند هوایی «خنداب» از سایت‌ها و مواضع پدافند هوایی این یگان بازدید کرد و در جمع کارکنان این گروه پدافند هوایی اظهار داشت: ان‌شالله برنامه‌ریزی‌ها بر این است که بتوانیم در سال ۱۴۰۰، همانند سال گذشته که در نیروی پدافند هوایی ارتش کارهای بسیار زیادی به‌همت شما عزیزان انجام شد، با روحیه مضاعف کارهای بهتری را انجام دهیم و به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) سال گذشته را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند و امسال هم در ادامه همان موضوع، آن را سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند؛ بنابراین ما همه با جدیت دست در دست هم خواهیم داد تا به منویات ایشان عمل کنیم و در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم بایستیم؛ همان‌طور که تا کنون هیچ دشمنی و ابر قدرتی به خود جرات نداده است که چشم طمعی به ایران اسلامی ما داشته باش که این میسر نبوده است، مگر به خاطر قدرت ماندگار نیروهای مسلح.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: بدانید اگر ما ضعیف بودیم، قطعاً دشمنان به ما حمله می‌کردند. علت این‌که به ما حمله نمی‌کنند، قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح‌های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.