بخشی از عوامل طلاق ولنگاری ها و خیانت‌هاست/ ارتباط‌های نامشروع، بی‌حجابی ، فضای‌مجازی از دلایل طلاق است
بخشی از عوامل طلاق ولنگاری ها و خیانت‌هاست/ ارتباط‌های نامشروع، بی‌حجابی ، فضای‌مجازی از دلایل طلاق است
امام‌جمعه یاسوج گفت: نیاز است در بعد فرهنگی هزینه کنیم خانه های قرآنی باید  تقویت شوند و مورد  حمایت قرار بگیرند، باید بر روی این هیئت ها قرآنی سرمایه گذاری شود تا بتوانیم آفات و آسیب‌های فضای مجازی را کاهش دهیم، اگر در عرصه فرهنگی هزینه شود قطعا به نتیجه خواهیم رسید .

به گزارش خبر دیشموک،    به همت امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد همایش مدافعان حریم خانواده با حضور خانواده شهید والا مقام عبدالله اسکندری برگزار شد که با استقبال چشم‌گیر بانوان برگزار شد.

در این همایش نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسیولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

آیت ‌الله سید نصیر حسینی در این همایش با اشاره به اینکه امروز دشمن پایگاه خانواده را مورد هدف قرار داده، گفت: مسئله فحشا و ولنگاری جامعه را تهدید می کند، اگر خانواده شایستگی لازم را نداشته باشد دغدغه اسلام را نیز ندارد دغدغه های ارزش های اسلامی را ندارد و به فکر تقویت جامعه اسلامی نیستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز خیلی ها خود را با حیوانات سرگرم کرده است، نمونه آن همین سگ گردانی‌هاست، در این زمینه هم هزینه‌های زیادی می‌کنند ولنگاری و جهالت وقتی بر جامعه حاکم شود مسئله طلاق که امروز یکی از آسیب‌‌های اجتماعی است و تبدیل به یک بحران شده ما را زمین‌گیر کند.

آیت‌الله حسینی با نگران خواندن آمار طلاق گفت: بخشی از عوامل طلاق ولنگاری ها و خیانت‌هاست ارتباط‌های نامشروع، بی حجابی ، فضای مجازی از دلایل طلاق است.

وی گفت: دشمنان در فضای مجازی دام پهن کرده است، اعتیاد از دیگر عوامل متلاشی کننده خانواده است، مسولان و خانواده ها نباید بگذارند این اهداف شوم عملیاتی شوند.

وی گفت: خانواده های اسلامی پایه‌های انقلاب اسلامی هستند اگر اینها بلرزد انقلاب اسلامی می لرزد، باید در شان این انقلاب فرزند تربیت کنیم، اگر در بحث عفاف و حجاب عقب نشینی کنیم نمی توانیم فرزندی شایسته تربیت کنیم، نیاز است برنامه‌های مختلف فرهنگی در جهت تحکیم بنیاد خانواده اجرایی شود.

امام‌جمعه یاسوج گفت: نیاز است در بعد فرهنگی هزینه کنیم خانه های قرآنی باید  تقویت شوند و مورد  حمایت قرار بگیرند، باید بر روی این هیئت ها قرآنی سرمایه گذاری شود تا بتوانیم آفات و آسیب‌های فضای مجازی را کاهش دهیم، اگر در عرصه فرهنگی هزینه شود قطعا به نتیجه خواهیم رسید .

همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از معدود استان‌های است که به تناسب جمعیت بیشترین اعزامی به دفاع مقدس را داشت.

سید جواد هاشمی‌مهر بیان کرد: ۲۴ درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ بودند و یک هزار و ۸۸۰ سعید تقدیم انقلاب کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه به جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: آن چیزی که دشمن برای خانواده‌ها ندارم دیده آسیب‌زدن به اعتقادات و باورهای دینی است و وظیفه داریم نسبت به این موضوع احساس تکلیف کنیم.

وی بیان کرد: حجاب و عفاف یکی از موضوعات مهم این روزها و شیرازه زندگی خانواده‌ها است.

وی با اشاره به تصویب دو قانون حجاب و عفاف و حمایت از خانواده گفت: دفاع از خانواده و جوانی جمعیت به تصویب مجلس رسیده و وظایف مختلفی برای دستگاه‌های اجرایی تعریف شده است و ابلاغ شده است که باید آن را اجرایی کنند.

 در ادامه سرپرست امور امور بانوان و خانواده استانداری گفت: خانواده به عنوان نهاد محوری جامعه محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم جامعه‌ سالمی داشته باشیم باید سلامت نهاد خانواده را مورد توجه قرار دهیم.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مزین شدن این محفل با حضور خانواده شهدا افزود: مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده شهدا هستیم.

در ادامه این همایش همسر شهید اسکندری به بیان خاطراتی از این شهید والا مقام پرداخت و گفت: هر کسی از خط ولایت جدا شود باخته است.

در بخش پایانی این همایش، توسط استانداری استان از خانواده شهید اسکندری تجلیل شد همچنین از کتاب حریری از بهشت به نویسندگی حجت‌الاسلام کمال جهان‌بخشی رونمایی شد.

در حاشیه این همایش نمایشگاه تولیدات در زمینه عفاف و حجاب و همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب برگزار شد.

انتهای پیام/