با هیچ کسی، تعارف نداریم/افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، اقدامات سپاه در کمین آنهاست
با هیچ کسی، تعارف نداریم/افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، اقدامات سپاه در کمین آنهاست
فرمانده سپاه کربلا به توسعه برنامه استان هم اشاره کرد و گفت: با نگاه بر اسیب شناسی استان، زیست بوم و ظرفیت ها،۷۰ درصد برنامه توسعه استان نوشته شده است.
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آئین‌های نهضت کمک‌های مومنانه استان مازندران که به  همت سپاه شهرستان ساری برگزار شد، بااشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت سپاه خدمتگزاری به مردم است، گفت: بزرگ‌ترین مقابله با دشمن کمک به مردم و رفع مشکلات آنان است چرا که هر جا به مردم نیاز بود، در صحنه حاضر بودند.

سردار مسلمی به انتخابات و حضور حداکثری مردم هم اشاره کرد و افزود:  اول وآخر حماسه انتخابات مردم بودند لذا شایسته نیست که مردم دچار مشکلات شوند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت سپاه اقتضایی است و هر جا مردم کمک به نیاز داشتند، باید فرماندهان ورود پیدا کنند، اضافه کرد: امروز یکی از مشکلات مردم، خدماتی است که دولت در ارائه آن کوتاهی می‌کند در صورتی که وظیفه دولت خدمت کردن به مردم است.

دولت در ارائه خدمات به مردم کوتاهی می کند/دربرخوردبا دست اندازان به بیت المال باهیچ کسی تعارف نداریم
سردار مسلمی به مشکلات کم آبی مازندران هم اشاره کرد و گفت: مشکل کم آبی در استانی مثل مازندران غیرقابل باور است لذا باید با همه توان و امکانات این مشکل را رفع کرد چرا که مردم خانواده ما هستند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مشکلات زیبنده جامعه نیست، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی در برخی از مدیران دیده نشده است لذا اگر مدیران دولتی همدردی با مردم داشتند، امروز شرایط استان بهتر از گذشته بود.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مردم باید  انقلابی‌گری را در عمل ببینند، افزود: خیلی‌ها شعار انقلابی گری و خدمتگزاری دادند، اما در عمل اربابی کردند، این عده هشت سال برای مردم اربابی کردند  و به منفعت خود فکر کردند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: مردم انقلابی گری در عمل  را مانند حاج قاسم سلیمانی انتخاب کردند.

سردار مسلمی به وظیفه شورای اسلامی شهر و مدیران آینده، هم اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی برای گرفتن پست‌ها صف کشیدند، لذا باید بدانند نوع مطالبه گری ما از مدیران آینده به مراتب سخت‌تر از گذشته است.

سردار مسلمی در ادامه با تصریح بر اینکه  با هیچ کسی، تحت هیچ اسمی، در هر لباسی و در هر جایگاهی که باشند تعارف نداریم و این را هم ثابت کردیم، ادامه داد: قطعا افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، اقدامات سپاه در کمین آنهاست و براساس قانون با آنان برخورد می‌کنیم.

دولت در ارائه خدمات به مردم کوتاهی می کند/دربرخوردبا دست اندازان به بیت المال باهیچ کسی تعارف نداریم
فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه برخی مدیران هشت سال بودند و هر بلایی سر مردم آوردند  قطعا ما پیگیرآن‌ها هستیم هشدار داد:   آن‌هایی که در حال سندسازی و جابجایی آن و دنبال کار‌های غیرقانونی است باید، بدانند که سپاه پیگیر است.

سردار مسلمی با  تصریح بر اینکه  گرفتن مسئولیت به این سادگی نیست و برخی‌ها به  دنبال تقسیم غنائم هستند، گفت: مسئولیت در دولت اسلامی بسیار سخت است، اما برخی‌ها از این هشت سال عبرت نگرفتند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیج، گفت: به برکت وجود بسیج، امنیت استان در انتخابات  تامین شده است؛ لذا هرجایی بسیج و مردم پای کار باشند، امنیت تامین است؛ و امروز بدون بسیج و مردم توسعه استان امکان پذیر نیست.

به گفته سردار مسلمی سرمایه گذاری برای اداره استان و کشور باید مبتنی بر مردم و مردم سالاری دینی و با بهره گیری از مردم معتقد و متعهد به دین باشد.

فرمانده سپاه کربلا به توسعه برنامه استان هم اشاره کرد و گفت: با نگاه بر اسیب شناسی استان، زیست بوم و ظرفیت ها،۷۰ درصد برنامه توسعه استان نوشته شده است.

سردار مسلمی در بخش های پایانی از سخنان خود از کمک  ۴۴۰ میلیارد تومانی کمک مومنانه در سال گذشته خبر داد و افزود:  به برکت وجود خیرین و بسیجیان در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت از عید امسال تاکنون حدود ۶۷ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی  جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/